• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

haana det syns ju as mycket!

• Haanna

emmamaria - Tackar Har fått höra det *s*.

Nu har jag ätit.
    Ska ta och gå ut och gå av mig det *ler*. Måste nämligen ut och röra på mig... så ska gå till Bäckby och Mix Outlet, nån ny affär här i Västerås/Bäckby. Sen måste jag handla... ska diska och hänga tvätt innan fyra också *ler*. Så nu blir det raska takter *ler*. Har planerat att vara hemma här igen senast halv tre.

VåraLiv - Vad är det som syns!? Ja det är rätt stor skillnad på 95 och 112, och det är inte kul och veta att jag gått upp alla kilon

MEN har nu gjort mig själv delmål *ler* börjar lite lätt med 3 kg och sen är det fem kilo mellan varje delmål. OM jag ska väga 65 kilo så har jag tio delmål. Men mitt mål är inte att bli en pinne *ler*, vill faktiskt ha lite hull att ta i... så mitt närmaste mål är nog 80 kg. *ler*

Dags att göra sig redo.

I´ll be back!

• Våra Liv

haana det syns as väl att du har gått NED såklart är avis vill med ner nu så det syns!

• Theresa1

Undrar hur många det är so msitter och läser här utan att säga något Jag får ofta mer besökare efter att jag sagt något om att lägga ut bild *haha*

Någon som vill ge sig tillkänna?

• idiotblondinen

Nu är dagens program utfört här. *genomsvettig och andfådd* Haha, känns så underbart när det är över!

• idiotblondinen

Theresa1: Jaså, får du "utomstående" besökare? Måste kika om jag också fått det...

• idiotblondinen

Nej, bara "behöriga" besökare hos mig.

• Våra Liv

jag orkar itne kröa programmet idag inte för jag är trött utan förj ag inte har motivation o hantlarna är fula.. ska ut o gå istället när jag hämtar sonen på dagis tar jag en powerwalk efteråt

• Våra Liv

haana eller oj missförstod jag och det är så att den stoa är du nu o den midre modellen var förut? då kryper jag iväg med svansen mellan benen o skämms

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)