• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

hrm... det är ju kul att jag är intressant... Det kanske bara är ett sammanträffande då

• idiotblondinen

Våra Liv: Mina hantlar är två fula vattenfyllda pet-flaskor så det var en dålig ursäkt till att inte köra programmet.

• Malin1976

Ska ta å läsa ikapp er nu igen...
    Har gjort en virtuell jag, stämmer nog ganska bra när baddräktn döljer maggen... Titta in på starka bilder om ni vill...

• Våra Liv

idiotblondinen dåliga ursäkter är jag expert på...
    ne igentligen avr det så att dagens övning gjorde as ont i axlarna så jag tappade lusten för dom andra övningarna med, därför går jag ut en powerwalk istället

• Malin1976

Jadu Theresa, la upp min bild och vips var det fem nya besökare på en minut!! Undra hur det kommer sig.... Tråkigt att dom ej kan visa sig utan bara är nyfikna! Undra om TL vår guru kan se vilka som är inne här.... ??

• Malin1976

Var in och kikade på dig blondinen. Måste gå in å se om jag kan göra en docka där man ser från alla håll också,

• Min Alexander

Hej. här är en överviktig mamma till.
    Får man vara med på tråden??? Håller flitigt på att kämpar med viktklubben.se
    har fatiskt gått ner ett kilo, men det är många kvar.
    det kan vara skönt att ha andra personer att dela det med.

Jag heter förresten Moa och väger 74kg o har en som som heter alexander , han är 7månvi bor söder om sthlm.

• idiotblondinen

Malin1976: Jag var inne o kikade på din, men eftersom vi alla här varit och tittat på varandra trodde jag inte att man behövde kommentera. Men en sak ska jag säga, jag ÖNSKAR att jag vore lika smal som du är

Eller var det gäster som var inne o tittade?

• Malin1976

Ja det var ni plus fem gäster!! Sånna hemliga alltså!

• Malin1976

Tack så mycket förresten!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)