• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Malin1976: Jaha! Nyfiket folk finns det gott om!

• Malin1976

Säljer förresten 14 portionspåsar nutrilette med skohsbärssmak för 100kr (inkl.frakt) om det är någon som vill köpa. Tog i hårt igår å skulle byta ut ett mål per dag mot det men efter att smakat det som min lunch så ville jag bara spy. Fick i mig två klunkar gud så äckligt!! Provade en bar efteråt och det gick mycket bättre! Så om ni vill köpa hör av er!

• Malin1976

Blondinen: Jag var väl några cm längre än dig va? Har för mig att du väger mindre än mig så det dras väl ut så... Plus att jag alltid haft lite byst! På gott och ont..

• Malin1976

Min Alexander: Självklart får du vara med oss!!

• idiotblondinen

Malin1976: Tyvärr så har jag hört att skogsbärssmaken ska vara riktigt äcklig! men du, hur mycket väger du då? *glömsk*

• Min Alexander

Har ni provat naturdiet dryckerna. dom är helt ok!
    Finns i smakerna chocklad jordgubb o vanilj.
    Har provat chockladen o jordgubben o dom var mycket godagre än nutrilett(heter det va?) jag tycker dom bara smakar hö. blää.
    Men det andra kan jag varmt rekomendera. dom innnehåller 180kcal per förpakning.
    Det ska ersätta en hel måltid.
    Jag var o vägde mej i dag. jag har gått ner ett HELT kila på bara en vecka
    WWWIIIIIIIIIIIIIIIEEE

• Malin1976

Blondinen: Ja den var verkligen äcklig och konsistensen... Men det är så här på landet, det fanns bara en smak att välja på...
    Jag vägde 82 i lördags och ska inte väga mig förrän på fredag igen!

• Malin1976

Therese1: Jag har lagt in bilder från alla håll (utom baken) å då syns det lite mer hull.

• Malin1976

Min Alexander: Hur är konsistensen i naturdieten då??

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)