• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Malin1976: Jaha men nej, jag väger 83 så då väger jag mer. Men jag är en kortis också. O jag tycker att 80% av min övervikt är på magen.

• idiotblondinen

O okej... Lite på rumpan också.

• Malin1976

Ja det är ju midjan som gör att gamla jeans ej går att få igen!!

• Josean

Hej på er!

Nu hoppas jag att jag ska vara tillbaka på den här tråden. Har ju varit bortrest och sedan har datan "varit lite krasslig"....

Har varit på VV i alla fall....Åh, vad mycket jag vägde! Men det konstiga är att jag inte fick panik som jag alltid får annars när jag väger mig. Kanske är för att jag accepterat att nu j:ar får det vara nog med fläsk! Nu kan det bara bli bättre! Men jag tycker att det har varit ganska svårt att hålla mig den här veckan. Speciellt på jobbet!!!
    Äter på jobbet, så man får äta vad som serveras och det är aldrig nyttigt. Men jag ska stå på mig, absolut, så gott jag kan.

Har varit ute och gått riktiga långpromenader också. Fick till och med träningsvärk... Men skulle önska att jag kunde få mer tid till mer motion. Hur gör ni för att få tid?? Antar att det kanske är planering och prioritering som gäller...

Har inte läst era inlägg (det har ju blivit över 100 sidor sedan jag skrev!!!) men hoppas att det går bra för alla!!!

/Jo

• Josean

....blondinen: Läste nu lite i alla fall i inläggen....Vad är det för program ni kör...med hantlar...?

• Min Alexander

Malin. den är rinnande. som mjäkt typ. har du druckit sån mixx to milk??
    Det är inga klumpar alls i den...smakar som milkschake.

• ThereseLaurin

halloj igen tjejer=)

Nu har jag bakat och städat lite men inte mycket och slagit in paket..nu har jag väldans ångest för alicia har mycket mindre julklappar än alexandra och jag känner att jag kanske bör köpa mer julklappar till alicia..hur skulle ni ha gjort??

Malin:tyvärrså ser jag inte vilka som bvart inne=(

Ja ja bakande gick bra=) toog inte en enda kaka=9 alicia fick smaka en och det gick ner på en gång=)

Ska göra programmet senare ikväll..känner att min tid räcker snart till ingenting...men men man får använda den väl istället =)

• ThereseLaurin

förresten:josean välkommen tillbaka=)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)