• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

här snöar de rejält=) hos er med??=)

• Malin1976

Jo jag knapprade in en annons på tradera så får vi se om någon nappar på den. Har aldrig sålt förut så jag gjorde en kort annons.

Blondinen: Du har varit så peppande och duktig så nu tar du dig i kragen å går på toaletten å kissar, sen tar du på dig kläderna och promenera ut. Tänk på hur duktig du känner dig sen!!

Jag ska äta mellis nu med pojken sen ska vi skotta snö!

• idiotblondinen

Här har jag alltid persiennerna nere när det är grått ute så jag har ingen aning. Blir en överraskning när jag kommer ut! Tror dock att det bara är regn o slask. Vi hade en massa snö men den har smält bort. Gillar snö mer än regn o slask måste jag säga. Ja men jag ska se färdigt på Oprah innan jag går ut. Så vid 14.40 behöver jag en spark. ^^

• ThereseLaurin

blondien: aha dår väntar jag med att sparkas till dess =)

• ThereseLaurin

nu ska jag ta reda på mina nougatkakor=) och inte äta upp dem =)

• ThereseLaurin

yes lyckades hålla mig från att ta en bit =)

• idiotblondinen

Så... Nu är Oprah slut. Känner inte alls för att gå ut och gå... usch vad trist. Men med hjälp av TLs spark och en spark från mig själv så ska vi ut nu. Vet ju hur det känns efteråt o den känslan är underbar! Hej så länge!

• ThereseLaurin

ha det bra blondinen..kommer känna va skönt och behövligt de var efteråt=)

• Theresa1

Blondinen: Nu tar du o klär på dig och promenerar bot ilskan efter oprah (det var ett ruggigt program) sen kommer du tilllbaka å får massa beröm.

• ThereseLaurin

ne tjejer nu ska jag ta och städa vidare=) såå kul=) he he eller så inte...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)