• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Josean

ThereseLaurin: Tack!! Frågar dig...Vad är det för program ni kör?

• ThereseLaurin

haha jag har gjort mina modeller fel ska lägga in rätta i galleriet då jag har tagit aldeles för kort längd =)

• Malin1976

Min Alexander: Mjäkt?? Menar du mjölk? Det va inga klumpar i nutriletten heller men den smakade blä ändå...

• Malin1976

TL: Tryck på rotate under bilden så får du från alla håll och kanter se hur du ser ut!

• Malin1976

emmamaria: Jag sparade min genom att högerklicka och trycka kopiera så la jag in den på mina bilder. Flyttade sedan över till bildgalleriet. Finns kanske enklare sätt att göra på...

• ThereseLaurin

Nu har jag lagt in rätt bilder=) jag gjorde allt bra komplicerat nu jag ASG...

Malin: hehe nutrilett är godare än naturdiet enligt mig =) Har även lycvkats rotera nu =)
    Men skogsbär låter inte som nån höjdare..lägg ut på tradera är mitt tips =)

• ThereseLaurin

Jag gjorde som malin när jag la in bilderna=)

• idiotblondinen

Jag gjorde också som Malin när jag la in mina bilder.

Nej hörrni tjejer, är det nån som har lust att sparka ut mig på promenad om en halvtimme eller så? Kan behöva en spark. Sparkar är bra. Mmm. Me likes sparkar. *Fniss*

• ThereseLaurin

haha blondinen: spark spark..eller kanske ta en spakrtur??=)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)