• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

nu har jag avrit duktig och är RIKTIGT stolt över mig själv!
    var tilla ffären och skulle handla lite dinkelkärnior om det ahde funnits vilket det inte fanns, köpte mig 2 påsar solrosfrön en saltade som snacks o en till mer bröd för jag köpte nytt dinkelmjöl hehe. så köpte jag 2 nutrilette cappuchino
    asså INGET godis! inte ens en lite inget annat än bara nyttigheter! *stolt* sen bar det av till dagis hämtade stora sonen, hela vägen tänkte jag nej jag orkar inte gpå ut efter jag skiter i det, jonathan (bebisen) k ommer skert skrika asså massa bortförklaringar!
    men jag GICK o det tog 50 minuter o gå en runda som förra sommarren bara tog mig 30 min o gå.
    men jag tog mig runt! trots regn, tvillingvagn och sendrag i knäväcket!
    nu sitter jag här svettig o dan men ack så glad!
    kram på er nu ska jag börja laga mat snart

• alarik82

gud va alla har varit duktig idsg, själv sitter ja bara här eller löser sudoko

• idiotblondinen

VL: Bra gjort!

Själv har jag precis kommit hem från en 70-minuterspromenix. Tack för sparkarna.

• ThereseLaurin

haloj tjejer vart ingen städning för min del=( vert promenad iställety=) kände att jag ville ut och gå=) då måste man ta till vara på tillfället=) de kommer ju inte så ofta så att säga=) nu är jag sååå sugen på julmust...men men får laq bli vatten=(

• idiotblondinen

Hahaaa, många vi är som har promenerat! Vad bra!

• ThereseLaurin

ja det är super bra=9 jaag känner mig som en gammal kärring som vart i farten hela dagen=) haha skönt att få vara de ibland med=)

• Våra Liv

tack brudaR

har ätit relativt byttig mat med, kokt fisk och potatismos. nu knaprar jag i mig 1/3 av en påse saltade o rostade solrosfrön istället för en hel påse måste lära jmig detta med måttliga mängder!
    babysteps

• Våra Liv

gör nytt dinkelbröd med, köpte grovt dinkelmjöl istället! ska ju vara mer nyttig

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)