• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Malin1976

Jag tycker det verkar som vi alla är duktig på att motionera men ej har tränat någon styrka. Därför tycker jag det ska bli spännande på fredag och se om man märker mer skillnad då än innan.
    Tycker även vi blivit bättre på "Nä fan, den vill jag ha men låter bli för det är inte nyttigt."

Jättebra av oss alla!!

• Malin1976

Skillnad efter Thereses träningsprogram såklart....

• Zmoothie

Vad ni skriver tjejer!

Själv har jag haft jobb idag, (timvikar inom barnomsorgen), så jag har iaf varit på benen hela dagen. Och så har jag varit nere för att jag inte fick någon ordentlig lunch. Det var nämligen ingen som talade om för mig att man inte får äta lunch tillsammans med barnen på skolfritids, och jag är så van vid dagis - där äter man ju med barnen - så jag tänkte inte på det. Vilket resulterade i att min lunch var tre pepparkakor, ett glas saft och två glas vatten. Wee! *hrmf*

Fick iaf äta mellanmål med barnen sen - två skivor grovt bröd utan smör, med ost, skinka och gurka och vatten till. Men det irriterar mig att jag inte fick någon ordentlig lunch! Det är j viktigt att äta regelbundet. Antar att det är ett gott tecken att jag tänker så iaf, har verkligen inte varit särskilt noga med måltiderna innan. (Utom förra gången jag hade ett viktminskningsryck. )

Sen blev det kinamat när jag kom hem, men det är faktiskt riktigt nyttig mat. Ris, kött, kyckling och wokade grönsaker. Och enligt mitt program innehåller sötsur sås inget fett?! Nästan inte onyttigt alls, vilket glädjer mig, jag älskar sötsur sås! (Och kinamat i allmänhet). Äter dock aldrig en hel portion, för portionerna på hämtmaten är GIGANTISKA.

Är sååå trött. Det blir ingen pilates idag, men jag ska köra programmet sen iaf, när jag har vilat lite. Började skriva i motivations-/dagboken igår också, tror det är jättebra!

• Theresa1

våra liv: åhhhhhhhhh va söööööööt!

jag är så stolt att ni gillar motivationsboken!!!!

• Malin1976

Nu ska jag på promenad och sen köra dagens träningsprogram

• idiotblondinen

VL: Jättesött!

Fy fan vad mätt jag är... Jag mår riktigt illa. Då har jag ändå bara ätit en vanlig middagsportion. Antar att min magsäck dragit ihop sig ordentligt, till vad som ska vara "normalt". O det är ju bra!

• Våra Liv

hihi tack

Theresa1 du jag äölskar dagboken! pratade med mamma nyss o hont ycktemed det var skitbra ide o ska vidarebefodera den té min syrra som nyss fått barn med sen läste jag min dagbok för henne o hon as garvade åt hur jag skrev haha svär en hel del åt mig själv i den

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)