Vad ni skriver tjejer!
Själv har jag haft jobb idag, (timvikar inom barnomsorgen), så jag har iaf varit på benen hela dagen. Och så har jag varit nere för att jag inte fick någon ordentlig lunch. Det var nämligen ingen som talade om för mig att man inte får äta lunch tillsammans med barnen på skolfritids, och jag är så van vid dagis - där äter man ju med barnen - så jag tänkte inte på det. Vilket resulterade i att min lunch var tre pepparkakor, ett glas saft och två glas vatten. Wee! *hrmf*
Fick iaf äta mellanmål med barnen sen - två skivor grovt bröd utan smör, med ost, skinka och gurka och vatten till. Men det irriterar mig att jag inte fick någon ordentlig lunch! Det är j viktigt att äta regelbundet.
Antar att det är ett gott tecken att jag tänker så iaf, har verkligen inte varit särskilt noga med måltiderna innan. (Utom förra gången jag hade ett viktminskningsryck.
)
Sen blev det kinamat när jag kom hem, men det är faktiskt riktigt nyttig mat. Ris, kött, kyckling och wokade grönsaker. Och enligt mitt program innehåller sötsur sås inget fett?! Nästan inte onyttigt alls, vilket glädjer mig, jag älskar sötsur sås! (Och kinamat i allmänhet). Äter dock aldrig en hel portion, för portionerna på hämtmaten är GIGANTISKA.
Är sååå trött. Det blir ingen pilates idag, men jag ska köra programmet sen iaf, när jag har vilat lite.
Började skriva i motivations-/dagboken igår också, tror det är jättebra!