• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Haanna

Våraliv - det gör inget.

Ingen promenad blev det heller gubben min kom hem så jag kom aldrig ut. Han är sjuk så han kommer vara hemma. Tycker ibland det är jobbigt då man inte är van osv. men imorn även fast han är sjuk så ska vi ut och gå en liten liten bit, för han måste också ha friskluft. Sen blir det väl till att sitta inne tills han ska hämta barnen.
    Denna vecka går sakta... och jag vet varför också för han har barnen och jag tycker allt är jobbigt (läs: PMS) *asg*. Plus att jag stör mig på hans sätt att ha uppfostrat en av hans söner.

Nej dags för att försöka få lite energi.

• idiotblondinen

Theresa1: VA! Gör du? Menar du allvar? Sluta genast med det

• Theresa1

idiotblondinen: det är skumgodisar... 5 st = 0,5 points. jag äter INGET som jag inte räknar. Men det är ju väldigt onädiga points... Men jag tycker iaf att jag är skitduktig, har fått mens nu och då skulle jag kunna sälja min själ till djävulen för snask. Så ett par inräknade skummisar är en jätteseger för mig.

• Haanna

Ser att det finns fler som är svaga för snacks när det är mens på G
    Jag med, speciellt Choklad, men den dosen har jag redan fått nu. *ler*

• Våra Liv

haha mensen är med någe djävulen kommit på

• idiotblondinen

Theresa1: Jaha, men dåså! Förlåt för mitt skäll!

• bonadea78

Har mens nu jag också och SUGET tar livet av mig snart... bläääää!!!

• Theresa1

idiotblondinen: det är bra att du skäller för jag ska inte äta godis egentligen ju... Så fortsätt med det

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)