• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Malin1976
    Så glad jag är att jag äter mina piller och inte får mens!!
  • idiotblondinen

Theresa1: Bra! Men sluta köpa hem godis

Jag har aldrig mens i vilket fall som helst. Borde nog gå till doktorn o kolla upp. Fast jag är glad att slippa skiten

• Malin1976

Har promenerat med stavar för första gången. Pinnade på bra, Peter hamnade efter med vagnen... Ska man lämna dom där efter en å fortsätta i sitt eget tempo för det kändes gå mycket fortare med stavar...
    Kände mig dock lite fånig men som tur är har vi bara lyktstolpar ca 200 meter så sen kunde jag njuta i mörkret.
    Gjorde träningsprogrammet också så nu kan jag sova med gott samvete!

Ni som också har petflaske-hantlar... Vilken storlek har ni? Jag har 5dl med vatten i. Känns för lätt först men efter 2-3 repetitioner är jag inte så kaxig längre...

Ska skriva i min glada bok nu vad jag gjort och ätit (inge onyttigt ännu å snart stupar jag i säng)

• Malin1976

Blondinen: Ja det är skönt att slippa men du äter inga piller då??

• idiotblondinen

Malin1976: Ännu en kanondag ser jag! Fy fan vad bra!

Nej jag äter inga piller.

• Malin1976

Blondinen: Ja jag är riktigt peppad!!
    Men du borde nog (som du skriver) kolla upp med läkaren...

• ThereseLaurin

halloj tjejer=) har haft ännu en kanon dag =) känns bra =) själv då alal??

• ThereseLaurin

fick brorsans hantlar ikväll=) har tre strolekar ska nog ta mellersta så man inte dör på kuppen=) så ska träna igen gårdagen =)

• Malin1976

TL: Så bra att ha olika storlekar att välja på. Jag är mycket nöjd med min dag jag också, sitter å mumsar banan för jag blev så hungrig!

• idiotblondinen

Malin1976: Javisst borde jag det. Men man ska ju ta sig för det också, det är ju svårare med det.

Javisst ja, glömde svara.. Jag har 1½-litersflaskor fyllda med ca en liter vatten för jag hittade 2 st stå så inne i ett skåp. Minns inte vad jag haft dom till... Möjligen som brödkavlar, jag kommer inte ihåg. ^^

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)