• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

ja hua det är myclet fett i dom

hur mycket points är en lussekatt?

• idiotblondinen

VL: Bra jobbat.

• alarik82

väntar på att de ska bli kväller så jag får göra en smothie med hallon, banan å naturell yogurt, men lilleman ska somna först

• Malin1976

Tjena tjejer!
    Ni verkar överlag ha varit duktiga idag! Det har inte jag, kycklinggryta med grädde å ris, kakor bakat julgodis som jag måste provsmaka... Nåja, ska försöka simma imorgon å få bort lite. Peter jobbar em denna vecka å då brukar det vara lättare å hålla sig borta från den onyttiga maten. Vet inte varför, blir ju mest äcklad numera när han äter chips och popcorn. Det blir som jag gör fetare och gräddigare mat istället. (Alltså äcklad av snasket, inte av honom )
    VL: Två pepparkakor är ju bra, de var väl bara 0,5 points va sa Theresa?? Ett wienerbröd var som en halv pizza eller vad hon sa...
    Blondinen: Är så glad för din skull!!!
    TL: Inte det minsta avundsjuk på din baksmälla!! Jobbigt med barn i närheten. Det gick ju bra när man bodde själv i en lägenhet..

• Theresa1

Vl: En normal kanel bulle är ca 2-3 så jag antar att en lussekatt är samma

• Våra Liv

oh imorgon ska jag mäta mig igen hoppas iaf på nååån förändring kanske 0.5 cm nånstanns

• Theresa1

Ett winerbröd var inte som en halv pizza när jag kollade upp det, men det är ju verkligen inte nyttigt iaf. Jag vet inte var min "uppgiftslämnare" fått det ifrån

• Theresa1

2 pepparkakor = 1 point

Om ni undrar ngt eller vill ha hjälp att räkna om det nu är ngn som vill testa så hjälper jag gärna till... Har en "pointsbibel" här det finns nästan allt utom restaurangmat i den...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)