• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

har inte trean ja =( trist men men...

• idiotblondinen

Oj! Jag märkte precis att jag minskat 4 cm runt magen sedan i förrgår... Haha! Vad roligt!

• Theresa1

Jag missade början av "du är..." vad vägde tjejerna? Jag håller på att slinga håret sp jag har sprungit emellan och missat massor.

Vill ha macka *måste vara stark* (ska sägas med robotröst annars funkar det inte)

• Sus69

Åter hemkommen från mötet, skippade fikat!*hurra*

• Sus69

Blondinen: Bra! Jag kanske oxå skulle plocka fram måttbandet, vad mäter man?

• idiotblondinen

Theresa1: Tror dom vägde 81 o 79.

Marsmamma: Jag vet inte egentligen, runt magen bara.. mäter jag. Mät på samma ställe varje gång bara, så ser du sen resultat om du är duktig.

• Sus69

Oki! Ska jag göra..
    Nu önskar jag en fortsatt trevlig kväll!

Hörs i morgon!

Kram Sussi

• Theresa1

Okej... ska kolla reprisen när den nu går...

Marsmamma: Många rekomenderar måttbandet vid viktminskning eftersom vikten många gånger kan ljuga.

• Nova 68

jag har försökt med mått band men tycker det är svårt att mäta precis på samma ställe. Sist jag provade var jag större än första gången jag mätte fast jag gått ner 10 kg????

• Theresa1

Nova68: Näe va trist! Kan hu inte ta ett par byxor eller ngt som "mått" då? Om du provar de varje vecka så ser du ju resultat! Eller ha samma trosor och mät precis vid övre kanten, då blir det ju samma. Det kvittar ju egentligen var på magen/höften/rumpan osv du mäter, det är ju måten och minskningen som är det viktiga.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)