• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

mät precis under naveln =) det brukar vara de som jag läser hur man ska mäta =)

• idiotblondinen

Haha, under naveln... Shit det hänger ju där på mig Jag mäter en bit ovanför naveln..

• idiotblondinen

ThereseLaurin: Jahaa! Då fattar jag.

• Malin1976

Inte för att jag är med i tråden men kikar ändå för att få tips...
    Mät runt knä, där har jag hört att man ser av resultatet. Har dock aldrig provat själv..

• Nova 68

Godmorgon tjejer tänkte titta en stund innan jag ska till jobbet håll tummarna att det blir en skötsam dag lite motion blir det ska promenera till jobbet och hem, återkommer i kväll

tack för tipsen ska börja mäta mig men eftersom alt sitter på min mage så blir det nog ett dåligt resultat ha det bra och lycka till i dag %-)

• Sus69

Nova 68: God morgon och ha en bra dag på jobbet!
    Hörs kanske senare!
    Jag ska oxå leta fram måttbandet, och mina resultat blir nog mindre roliga, men vad sjutton, det är ju det vi peppar varandra att ta tag i!
    Kram Sussi

• idiotblondinen

Malin1976: Det ska jag göra!

Nova 68: Jag ska hålla tummarna för dig!

• Sus69

God morgon blondinen! Missade att du oxå var online. Någon träningsvärk från simningen?
    Nu ska jag göra lite Pilates, återkommer nog senare..

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)