• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

Sussi: Då du är vad du äter förra veckan bakade de bröd och gjorde nån röra istället för smör, ska kolla det. Det är så UNDERBART att ta en kaffe o en macka påå morgonen framför datorn... Tackar för tipset om "drinken" det är ju gott! Kanske man skulle testa...
    Har du köpt videon (winsor) eller är det annan pilates du kör?

• Sarah81

Oj vad mycket ni hann skriva igår! har inte orkat läsa allt...
    Då var det en ny dag med nya tag, ska gå och äta en sen frukost( lillan har haft mig på språng hela morgonen). Det är bara det att jag inte har en aning om vad jag ska stoppa i mig.Känner mig så oinspirerad, jag vill inte stoppa mig samma gammla standard macka och te... jag ska i alla fall ut på en promenad till stora flickans skola, men jag drar mig lite för här i "skogen" är det kallt idag"brrrr", men det är brar att ge sig själv en spark i baken så man kommer sig ut!

• ThereseLaurin

hej hej:::

Marmamma och theresa1 har skrivit upp era mått mina kommer senare under dagen =)

Ska pilla med ett diagram på datan isdag för våra mått =) så jag får ordning på det hela =)

Själv är jag mindre stolt över mig själkv då jag har käkat två mackor och ett glas oboy aldeles nyss..bara för att sambon va hemma klarar mig mycket bättre då han inte är hemma =)

men nu ska jag inte deppa över det hela dagen =) vet ju att nu blir resten av kvällen pice a cake =)

men blir ingen motion idag kanske cykeln inne då..för jag har skavsår som fan kan ju knappt gå med skorna på=(

• ThereseLaurin

malin1976: du är självklart välkommen du med =)

• Emmizor

Hej hej vill mer än gärna skriva in mig här:)

• ThereseLaurin

välkommen emmizor =) Vi kör att man skriver upp sin vikt eller mått en gång i veckan...det är så klart frivilligt så man får göra precis som man själv vill =)

• Emmizor

ThereseLaurin
    OK skriver upp min mått i kväll när jag kommer hem:)
    Äntligen en tråd som passar mig perfekt med medsystrar som kan hjälpa till att peppa en:)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)