• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Sus69

Här kommer mina mått: den sk midjan:115cm
    navelhöjd:125cm
    stuss:120cm
    knä:41cm
    arm:40cm

Hoppas jag inte missade nåt... inga kul siffror..

• idiotblondinen

Gomorron Marsmamma! Jag missade att du också var online
    Förstår om _du_ inte tycker dina mått är så kul, men jag tycker inte alls de är så farliga. Sen så kan jag säga att mitt mått runt min såkallade midja låg på 117 i somras och nu ligger det på 103 såg jag igår. Då levde jag ändå onyttigt under både september och oktober. Så när man väl satt igång så går det snabbt! *Kram*

• idiotblondinen

O ja förresten, jag har träningsvärk...

• Sus69

Nu måste jag slita mig härifrån, pilates ni vet , cm ska BORT! Nu!

• idiotblondinen

Marsmamma: Så ska det låta! Bra! Ooo vad jag är avis på din pilates-video, *vill haaaaa*

• Theresa1

God morgon!!!
    Tog aldrig macka igår kväll utan hoppade äver det. Jag var så stolt över mig själv när jag gick och la mig!!!

Sussi (Marsmamma): Vad du är duktig som kör pilates! Tycker du att det är bra? Jag har varit sugen länge men jag tror att jag är för osmidig De man sett på TV ligger ju och viftar med bebeb rätt upp i lusten som ingentin och det fixar INTE jag *hehe* Jag har hela tiden det här dåliga tänket att jag måste bli smal och sidig innan jag kan börja bli smal och smidig, det är ju så idiotiskt så det är ju inte klokt
    Jättejätte bra att du skippade fikat! Det måste ju känts superbra?

ThereseL: Kan du lägga till att mitt knä är 39 cm? Bra länkar du skickat!

Tjejer! Har ni bra tips på frukost? Jag ska ju sluta med min "drog" macka med mackrill! Jag måste ersätta den med ngt annat gott så havregrynsgröt funkar inte även om det nu är jättebra frulle

• Theresa1

Nova68: Duktigt med promenad till och från jobbet! Det är ju vardagsmortionen som är det viktiga har jag fått lära mig.

*håller tummarna*

• Sus69

Så nu har jag gjort mina 20min! Och Theresa1 hur smidig tror du jag är?*s* Det fina med Pilates är att det finns övningar även för oss som inte kan så mycket, meningen är väl at vi ska vara lika slanka och smidiga som dom på tv när vi kört ett tag..
    Jag låter ju som värsta reklam försäljaren för Pilates..

• Sus69

Kanske en drink på yoghurt och ex.vis frysta jordgubbar kan vara nåt?
    Mixa lite jordgubbar m naturell yoghurt, super gott tycker jag, och sen ev knäckebröd eller nåt grovt bröd med nån grönsak på.

• Sus69

Och glömde det viktigaste.. en rejäl kaffekopp! Annars kommer man ju inte i gång att klara dagen!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)