• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

Jag läste din tråd VL: Vafan är det med folk... Jag fattar inte varför man måste lägga tid o energi på sånt som man ändå inte är inresserad av... Om man tycker att det är ointressant blahablaha med din info så *klicka vidare*... Grinollar!!!

• Våra Liv

T1 håller med dig! förstår inte om man inte tycker om en tråd elelr finnder den ointressant varför en säga ett smack, har man inget för sig i livet annars eller

• Våra Liv

usch jag vill bli friiiiisk var ute en sväng o lekte med sonen i snön o sambon o liteni vagnen... så pratade vi med några vänner o dom sa att eftersom jag lagt om kosten helt så blir man lätt sjuk innan kroppen vant sig igen, den lite protesterar.. o det är klart det tnkte jag ju inte på.

• JoWiAn

samma argument som rökare. "man aandas ju in avgaser och de e farligt, så röka kan man ju oxå göra".

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)