• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • JoWiAn

Just nu sitter alla i familjen och äter godis coh chips och dricker läsk och jag mår bara skit. Blir dö deprimerad och är bered att ge efter 1 gång i minuten. Måste de kännas så här. Tänker att man måste ju kunna äta godis.

• alarik82

koviktare du är ju skitduktig å stark sdom orkar hålla emot, gör lite popkorn annars då, d eär ju inte lika farligt, för poppis äter jag ganska ofta faktist, måste ju vara bättre än chips iallafall

• Nova 68

känner mig lite deppig blev inge + tanten kom har bestämt mig för att köra hårt nu med vikten

• idiotblondinen

Koviktare: Men varför äter dom godis när du försöker gå ner i vikt...

Nova: *stor kram*

• idiotblondinen

Men satte du dit båda två? Jag ser två..

• idiotblondinen

Oj nu skrev jag i fel tråd, hahahahaha

• vackrastarflow

hej hopp alla duktiga bantare, jag har bestämt mig för att bli smalare. jag väger inte så mycket för min längd (är 181 cm lång och väger 73 kg), men problemet är att jag är lite smådet och har cellutiter både här och där. Har precis kommit hem från gymmet för första gången på sex månader, och känner mig lite lagom nyttig sådär. Men nu är jag sugen på choklad. Och tyvärr så vet jag att jag kommer att äta det, för om det är något jag inte drar tillbaka på så är det kosten. Jag äter relativt nyttigt på en daglig basis, förutom att jag äter mycket godis, och jag älskar pommes frites. Men jag tänker om jag är duktig på gymmet kan jag ju faktiskt unna mig sådana saker...

Så i alla fall, vill gå ner 4 kg och bli smalare runt lår, mage och rygg.
    Lycka till allihopa!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)