• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

vackrastarflow
    välkommen celluliter är någe djävulen för till världen *anse* svårt o bli av med. Men inte ge upp!

godmorgojn alla andra med här är vi fortfarande skitförkylda hatar det vill träna. svettas, känna pulsen gå i högvarv o känna lyckan är man är klar! men men får vänta några dagar till

• JoWiAn

IB: jag vet inte. Sambons barn är här denna veckan. Han tycker väl inte domska lida för att jag gårner i vikt.menmen du vet hur killar e!! Han är mersockerberoende än vad jag är bara att han är smal. Men har ett sjukt begär av sötsaker

• JoWiAn

Jag har haft godis eller nån annan gosak frmför ögonen i stprt sätt hela veckan,

• idiotblondinen

Koviktare: Men det är inte bra och om jag får vara så grov o säga vad jag tycker så blir barn mer lidande om dom dras in i ett sockerberoende än om dom inte får nåt godis. Synd att din sambo inte förstår det. Men starkt av dig att stå emot! Du är duktig!

vackrastarflow: Välkommen!

VL: Krya på dig! *kram*

• Våra Liv

IB tack o koviktare det IB säger anser jag med är rätt. Men det är ju inte lätt för dig o bestämma hller när det inte är dina barn. Och det är nog lika dåligt för din karl med även om han har lika bra ämnesomsättning som min karl *avis*

• idiotblondinen
    Jag blir så arg! Jag tycker det borde åtminstone sättas varningstexter på allt godis o snask och snabbmat, där det står att det är beroendeframkallande och kan orsaka för tidig död! DÅ kanske föräldrar får upp ögonen för vad det är för beroende så många leder sina barn in i, för inte vill dessa föräldrar sina barn illa, det vet bara inte bättre! Skrämmande!

(Koviktare: Detta inlägg var inte riktat till dig så du förstår det, jag är bara så upprörd över hur Sverige "hanterar" matmissbruk och beroenden överhuvudtaget!)

• Våra Liv

IB jag blir med arg... o jävligt förbannad på att det promt MÅSTE stå precis innan kassorna så att dom som är beroende måste lida som fan när dom ska handla.. det är så jävla svårt att stå där i kön o inte köpa något

Men en sak måste jag säga som jag är glad över att nu när jag blivit så mycket nyttigare o trots min förkylning känner jag mig mycket smalare men vågar inte väga mig iaf inte förens nästa söndag! Men det fliar allt i fingrarna eller säger man fötterna eftersom man står på vågen?

• idiotblondinen

Det är konsumtionssamhället som vill dra in oss i beroenden och leva på oss... Jag kan ju lova att de som leder dessa snaskföretag aldrig skulle stoppa sin egen produkt i munnen, de vet vad det är för skit. Men man tycker j uatt ens land borde stå upp för sina invånare, men så är det inte... Dom vill få oss att tro att det är så, men det är det inte för då hade saker och ting inte sett ut som de gör idag.

Jamen du, jag vet vad du menar! Visst känner man sig smalare! Och RENARE!

• Våra Liv

jsg tyckerr vi tar in alla godstillverkare i ett rum o tvingar dom äta skiten själv! just nu känner jagf bara avsmak för skiten för det fan vad det är.. tillverkat av slaktavfall *spyr*

o ja precis du hittade rätta ordet, renare! även om jag är förkyld känns min ropp även friskare lustigt nog

• alarik82

gommorn på er

vackrastarflow välkommen

usch jag är fortfarande förkyld, så jag skiter i babysimmet idag, tyvärr, men känner att jag inte orkar rasla in dit å åhåll apå å klä av å på å av å på.

ska försöka ta mig ut å skida eller åtminstonde en prommis idag, måste ut å få luft iallafall

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)