• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

emmamaria: Jo, jag är vaken! Men ah... Vad ska man hitta på idag då? *gäsp*

• JoWiAn

Min sambo kom med förslaget att bara ge dom godis på lördagar men deras mamma ville att de skulle få när de vill ha. STÖRD!!! Jag har ju william oxå o han kommer INTE få godis så som de här. Ska försölka att inte ge han läsk heller. Nu dricker han enbart vatten och mjölk och är hur nöjd som helst. rynkar på näsan om han får nåt annat att dricka.
    En gång i veckan är väl helt ok att de äter godis i visa mängder. Då kan man ju ställa fram annat oxå typ popcorn eller grönsaker o dipp. Gott de me!!

• Våra Liv

koviktare men ni kan ju ha era regler hemma hos er så slipper iaf ni ha dåligt samveteför det med godiset

• JoWiAn

Jo de e sant... Men innan har jag ju varit duktig på att äta godis lite när som helst själv ju... men slut på de nu!!!

• JoWiAn

SÅÅÅÅ sugen på tacos. ska övertala sambon att vi ska äta de idag eller imorgon!!!

• Våra Liv

koviktare jag bpr i linköping!
    o accos kan man göra jätte nyttigt ju o gott är det!

• idiotblondinen

Koviktare: Dumt av mamman. Nu blev jag också sugen på tacos! Men jag vill inte äta brödet.. Hm. Finns det fullkornstacosskal? Bor som sagt i Broby, det är högst 10 mil från Tomelilla!

• Malin1976

God morgon tjejer!
    Ska läsa ikapp vad ni skrivit innan jag ska ut och motionera i skogen.
    Vägde mig imorse, glömde igår också.
    -1kg från fredag nio dagar sen. Känns super! Så nu är jag under 80 igen!! (79,9)
    Tack simning och nutrilette bar!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)