• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

hehe kul o se andra trådar som denna startas undrar om dom kommer gå lika bra SOM våran gör

• idiotblondinen

Malin: Grattis!

VL: Jag såg den tråden, men jag har inte femma *buhu* Fast jag ska på kalas vid den tiden, ska se om dom har femman så kan jag sitta där och smygtitta!

• Våra Liv

IB haha trevlig gäst har inte 5:an? vasd hemskt

• Malin1976

Blondinen: Det finns mjuka tacosskal som är av fullkorn. Tyvärr tycker inte jag om dom, är väl helt skadad på de andra.. Jag äter mest hårda. Men nu när jag försöker äta nyttigare så kanske fullkornen är godare!

I veckan har jag fått knäppt åt bh-bandet ett snäpp längre in. Det är ju riktigt roligt det också!
    Magen däremot... Linningen på byxorna är i stort sett lika tighta... Men det kommer väl det också.

Har funderat på att göra en veckoplanering i motivationsboken. Typ Måndag - simma tisdag - göra träningsprogrammet och så... Sen sätta guldstjärna om jag gjort det jag planerat, annars tomt. Sen räkna in veckans stjärnor och vid ett visst antal ge belöning. Det är ju som med viktbelöningen men för att få nån struktur på träningen och få till träningsprogrammet regelbundet...

• idiotblondinen

VL: Jag kan glo på det medan alla andra sitter o stoppar i sig en massa äckligt, flottigt skit.

Malin: Det låter bra! Det kommer vid magen också, lovar!

• Malin1976

Ja jag hoppas det blondinen!

Nu har jag raderat min gästbok, mycket oläst var det där! Så nu ska jag ta på skoterstövlarna, täckbyxorna och skoterjackan och promenera loss upp på berget...
    Solen skiner så jag kommer få en toppentur!!

• rundafrida

hej hej.. jag kom inte ut igår.. min lilla buse var för mammig så jag får gå på en lång promenad idag i stället.. 2 kompisar (som inte visste att jag bantar) kom hit igår kväll.. dom hade köpt wienerbröd, bullar och stora maränger..*mums* och ostbågar oxå.. jag är sååå stolt som tackade nej och tog en banan istället... känns hur bra som hellst förutom att jag höll på att gå under av söt behov igår..

• Våra Liv

IB ja fan det är en bra ide så slipepr du se dom grisa i sig det

• idiotblondinen

rundafrida: Duktigt! *impad*

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)