• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Grattis Theresa1! Bra jobbat!

• Sus69

Självklart ska hon få visa sina resultat, jag bara funderade..

Theresa1 BRA jobbat!

• ThereseLaurin

Marsmamma: jo det förstod jag =) mitt inlägg vart kanske lite konstigt ...menade att det är fredagar men att hon visadde ändå...jag är inte så bra på att formulera mig =)

Var det nån som såg outsiders igår?? en del inslag var riktigt vidriga enligt mitt tyckte

• Sus69

Knäppte på det men bytte snabbt kanal! Tycker sånt ser så otäckt ut! Annrs brukar Outsider vara ett bra program..

• idiotblondinen

Tittar alltid på Babyboom klockan 20, o sen slår jag över till Outsiders. Var dock bara äckligt igår tyckte jag, så jag slog över till Sambo. Jag skulle så gärna vilja snygga till i min lägenhet, men vet inte hur eftersom jag inte har några pengar. Intressant att se andras "braiga" idéer.

• ThereseLaurin

marsmamma: ja verkligen =) jag kan ijnte låta b li att kolla jag..jag är för nyfiken =)
    Idag ska mina älsklingar äta risgrynsgröt och jag nutrilett =) få se hur det går jag som ÄLSKAR gröt...men jag vet att de kommer gå bra för jag brukar aldrig kunna äta direkt då jag måste mata lilltjejen, så på så vis blir jag inte sugen =)

• ThereseLaurin

blondinen: ja jag vill göra om fler rum i huset...fast det är klart vi har ändrat bra mycke redan...men man vill ju göra allt å en gång....

ja penga fronten är ju som alltid kass..... men det går alltid iohop på nåt vis =) Men nu känns det extra motigt då det är jul..utlandsresa och alexandra tre år..allt går somi ett kör =) men kul ändå

• morriis

Här var alla igång tidigt ja Vaknade precis. Ska ta och käka lite ägg och sen vid kvart i tolv blir det skilda världar och hem till gården
    Sen blir det ut en långrunda

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)