• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Gomorron

Vad ska ni göra idag, gott folk? Jag har lite svårt att bestämma mig för vad jag och sonen ska hitta på.

• Theresa1

idiotblondinen: UT O GÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, idag ska jag ut så jag kan visa lite resultat på mina mått.

• idiotblondinen

Theresa1: Ja, det är det enda som är planerat, men liiite variation hade ju inte skadat Undrar om jag ska mäta mig också idag.

• ThereseLaurin

halloj!!

Ja idag känns som en bra dag faktiskt =) egenligen skulle jag på kyskis nu vid tiotiden, men jag bara kände att det kändes som motigt att klä på båda barnen....jag vet jag är lite lat ibland...eller ofta =)

Men i alla fall ikväll är det biggest looser=) FINAL och ¨å kommer jag att cykla under programmet...känns så bra att göra det samtidigt då man kollar på tv..man liksom inte tänker på det =)

Malin: aha....ja jag såg han bara på vrusingen så jag kommer inte ihåg hur han ser ut ens =) men alla killar är lång för mig =)

Sen i morrn onsdag så ska jag och en kompis ut och gå efter vi lämnat ungarna på dagis =) har fått in onsdagar för promenad =) Är som lättare då man är flera =)

• Theresa1

TJOHO!
    Dags för skryt

Jag kunde inte låta bli att mäta mig...

ThereseL Detta ska INTE regestreras... jag skulle bara kolla.

Arm -0.5
    Bröst -1
    Midja -2
    Mage -2
    Höft -4
    Rumpa +4 !?!? måste ha mätt fel eller på olika ställen
    Lår -1.5

Roligt roligt

• Sus69

Är det idag vi ska mäta oss? Eller när bestämde vi?

• ThereseLaurin

japp fredagar =) hon måste ju få visa sina resultat ändå =)

Grattis till dig =) japp rumpan måste du ha mätt på fel ställe.....

• ThereseLaurin

vi bestämde fredagar förra veckan =)

Theresa du ska vara otroligt stolt =) Skulle jag vart i allafall =)

• Theresa1

Japp, fart mot allt det lösa hjälper bara motion och detär jag suveränt dålig på! Fast nu blev jag as peppad så nu ska jag bylsa på sonen och ut o gå! Snart iaf...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)