• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Så, nu har jag varit ute o gått iallafall.

• ThereseLaurin

blondinen: va duktim du är =)

sitter fortfarande i pyjamas=( känner mig lite nere idag..vet inte varför men vissa dagar är ju bara sänna..kan ju ha medf att det är jul snart och jag känner mig stressad upp över öronen..

• Sus69

Såna dagar har jag oxå TL.. och det bästa är att jag tillåter mig ha såna dagar oxå.. Förr skulle man jämnt hålla skenet uppe att allt var sååååå bra och man mådde sååååå bra.. Fast man inte gjorde det!
    Det otäcka är kanske att man inte riktigt kan sätta fingret på varför man känner sig nere, eller hur?

• ThereseLaurin

marsmmam: exakt... precis mitt i prick kunde inte sagt det bättre själv =) ja jag lär inte mig visa att jag var nere förut.. men nu gör jag det opch då går det ju över mycket snabbare =)

• Sus69

I morgon känner du dig säkert piggare..

Vatten gympan som jag går på på söndagar är kanonkul.. synd bara att lagom som man lärt sig hur man ska göra för att få ut maximalt av alla övningar, så är det bara två gånger kvar.. Blir tröttare nu än första gången jag gick på vattengympa passet... men det är såå skönt. Efter passet går vi i en lite bassäng som det är 34 grader i... ännu skönare...

• ThereseLaurin

mrsmmamma: låter super härligt =) varmt och skönt =)

• Sus69

Japp är skönt!

Just nu håller jag på att samla krafter för att dammsuga, jag skulle behöva en spark i röven för att ta tag i det... Hunden fäller just nu så mycket så att golvena är verkligen täckta av hundhår... Så just nu är jag ganska less på henne.. bara för att jag tycker det är astråkigt att städa!
    Men men städa förbränner ju det oxå, så nu får jag väl lov att vända det till nåt positivt...

• ThereseLaurin

hehe smart =) ja jag ska ockås städa idag..men just nu håller jag på att eldr lite granna...visst detär ju 20 grader här menjag är van att ha ca 24 får att inte frysa...

• Sus69

Då skulle du bo här i våran lägenhet, för går inte att få svalt! Urjobbigt detta... Hellre för svalt inne än för varmt..

• morriis

ThereseL: kommer ihåg hur det var att elda hela tiden usch.
    Men nu när vi bor i lägenhet så är det varmt hela tiden. folk som inte är vana vid att vara här går efter ca en halvtimme :p Men nu var det faktiskt skönt att komma in från kylan till värmen sambon jobbar över idag så jag sitter här själv. Freddan äter bullar. Gjorde en liten sats till honom och freddan igår. men måste erkänna att jag tog en själv :p Älskar bullar

Massa motion blev det. Först till och från buss i skolan, trappor och en massor. sen 1 km till jobbintervjun och 1 km tebax te bussen. och nu från dagis. så jag är stolt

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)