• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • morriis

tror spåren av bullen försvann där :p

• idiotblondinen

Hej! Jag tänkte jag kunde passa på att fråga er här inne, hur var det nu.. Skulle man INTE gå ut med barnet om man smort in dess kinder? Eller gick det bra? Eller skulle man ta olja? Jag kommer inte ihåg.. Filips kinder har blivit så röda o torra efter vi har varit ute nu när det har varit kallt i dagarna, så jag smorde in honom med en babylotion (inte babyolja för den hittade jag inte), ska man inte gå ut då? Eller ska jag leta upp oljan o smörja med den eftersom den är så fet? Vill inte att lotionen ska frysa på hans kinder ju, hur ligger det till? *nyvaken och förvirrad*

• Theresa1

Jag tänkt et kan vara bra med lite snabbe rätter när idetorkan slår till. Jag vet att jag gärma äter korv med bröd och det är ju inte så bra.
    10 rätter på 15 minuter. Jag tror man måste klicka lite på sidan... fast man behöver inte vara medlem.

www.aftonbladet.se/vss/vikt/viktklubben

Thussen: Va du är duktig som är ute och går...

Ni är alla bra som motionerar...

• Theresa1

Idiotblondinen: Man ska nog INTE gå ut... Jag vet att det gäller vuxna iaf. Vattnet i krämen tror jag "fryser" på huden.

• idiotblondinen

Theresa1: Attans, det skulle jag ha tänkt på innan jag smorde in honom. Jag måste ju gå och handla. Men om man sätter på olja då? *desperat*

• Theresa1

idiotB:Fast det är nog ingen fara nu, jag tror att det är mest om det är typ polarkyla... Förresten var bor du och hur långt är det till affären?
    Funkar olja? Det visste inte jag...

• idiotblondinen

Theresa1: Jag bor i Skåne. Det är 600 meter till affären. Tänkte dock gå en bit extra för motionens skull, men det kan jag ju strunta i... Menade förresten babyolja Har för mig att den är så fet så den fryser inte... Men det kan vara tvärtom med, mitt minne är inte alls bra.

• Theresa1

Idiotb: Det är nog lungt... Det är ju faktiskt väldigt logiskt med babyoljan, jag har inte tänkt på det Va kul att det går så bra med din vikt/mått minskning!!!

• Theresa1

Haha jag är så bebis skadad så jag tänkte inte ens på att det finns annan olja! *inne i mammabubblan*

• idiotblondinen

Theresa1: Tack! Hur går det själv förresten?

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)