• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

theresa Lycka till =)

• Malin1976

Hej hej!
    Theres1: Vad du har varit duktig! Nu skäms jag ännu mer över kexchokladen som slank ner när Vilmer somnat...
    Blir så avundsjuk på alla som ska ut och gå, här i öknen där jag bor har vi ännu inte fått sandat. Försökte oss ut på en tur men gav upp vid postlädan eftersom fötterna bara gled åt alla håll. Trist, jag som peppat mig för träning två gånger nu!

Blondinen: Jag har hört att man kan överföra sitt anlag för karies till de små om man äter/ger dom mat från samma sked. Vet inte om det är sant men omöjligt är det ju ej. Kanske det får dig att sluta tjuvsmaka??

TL: Blir så avundsjuk på er som ska åka iväg! Och det va ingen liten resa heller, Thailand! Sol, bad å bara varandra å tänka på. Härligt!! Jag har bara varit ifrån Vilmer från fredagmorgon till söndagkväll som längst, men det behövs verkligen att man bara får vara sig själv några dagar, inte mamma å pappa. Samtidigt som barnen får vara borta å bli lite bortskämmda också!

Nä, ska peppa inför eftermiddagen då för grannen hade ringt till han som sanda så han skulle komma då.
    Lycka till till mig å alla er andra!!

• ThereseLaurin

malin: hehe ja jag är avis på mig själv till och med =) längtar som tusan...jobbar du mindre nu eller?? Va ju länge sen man såg dig...lycka till me promenaden..här sndade dom runt ett inatt kul att lysssna på NOT

• morriis

Fint väder idag. Synd att man inte bor närmre varandra. Är så tråkigt att ut och gå själv

• ThereseLaurin

ja vi bor ju alla på olika håll tyvärr =(

• Sus69

Återkommen från stan.. Blev iaf en promenad på ca40min effektiv tid..
    Dock slank vi in på McD, fast jag lyckades välja bort stripsen.. tog minimorötter i stället och en McChicken som jag tycker är sååååååå gott!!

Känner mig lite piggare, men vädret är så tråkigt här hos mig, alldeles grådisigt, hur har ni andra det?

• ThereseLaurin

här är bvädret också trist..STARKT gjort att ta morötter istället =) en seger för dig =)

• morriis

ThereseL: Ja tyvärr så gör vi ju det. Blä för karlskrona :p

• morriis

Här är vädret jättefint Solen skiner och det är vindstilla.

• Sus69

Visst var det starkt! Jag är nämligen jätte svag för strips. så en liten seger var det allt...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)