• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

marsmamma: det var ju en stor seger om du är svag för strips =) tycker jag i alla fall =) då kanske dagen blev bättre också???

Thussen: ja ammer är ju inte bättre skulle jag tro =) långt till allt...

• morriis

ThereseL: Ja, men det är nog bättre folk där
    Usch har hur tråkigt som helst

• Malin1976

Marsmamman: Åh så gott med mc chicken!! Riktigt bra att ta morötter istället för strips med vitlöksdip!!

TL: Jag har gått ner i tid å jobbar 9-15 alla dagar men nu har jag inte jobbat på två veckor och kroppen/psyket säger bara nej, nej, nej! Vet inte vad som hänt om jag är påväg att bli utbrännd eller.. (Hemska tanke)
    Ska till läkaren imorgon så får vi se om dom kan lösa det. Men just nu känns det inte bra, tyvärr.
    Den där sandningen å plogningen på natten förstår jag ej är kul! Traktorn går på rus så det skriker överallt!

• ThereseLaurin

malin: men fy va jpobbigt =( hoppas de ordnar sig snart =) du vet inte va som e ffel heller??

ja och två ggr åkte de förbi och grusade =(

• Sus69

Skulle vara kul att veta vad ni andra är svaga för i mat- och godsaksväg?

Jag har då alltid varit väldigt svag för just strips och chips.

• ThereseLaurin

chips och dipp är bara de godaste..sen guldnogat....

fast jag har ju lagt av med många måsten nu på slutet..när jag var grav var jag alltid sugen på sjömansbiff,...

sen dricka är ju hur gott som helst..cola portello trocadero är favvisarna

• Malin1976

TL: Kan tänka mig att det mest är stressen att ej räcka till å kunna göra sitt bästa. På jobbet, som mamma och sambo. Får ju ständigt höra på Vilmers dagis hur trött han är, aldrig sägs något till Peter. När han hämtat är allt sååå bra och när jag lämnar morgonen efter får jag höra hur trött han va dagen innan. (+en massa andra saker som dom gör där). Sen på jobbet känner jag att jag är där för lite för att kunna göra ett bra jobb som jag är nöjd med och hemma ska det hinnas med allt möjligt. Nu har ju Peter dessutom varit borta å jobbat flera veckor så då har det varit extra tufft så jag antar att det är därför kroppen sagt ifrån nu.
    Men jag kan ju inte ändra min arbetstid heller för jag kan ju ej öppna eller stänga eftersom Peter jobbar som han gör. Och vara där mindre för Vilmers skull... Ja då hinner jag ännu mindre där. Det är som en ond cirkel!

Marsmamman: Jag är svag för kött, potatis och sås gjord på grädde. Mums!! Kakor och bullar i allmänhet älskar jag och kan aldrig säga nej till det!

Nu ni är traktorn här med sand, äntligen!! Ska ta å väcka Vilmer å ge han lite mellis så får vi gå ut sen igen.

Ha det!!

• morriis

Marsmamman: Jag är väligt svag för coca-cola

• idiotblondinen

Åååh fy fan vad jag är bra! Nu har jag varit ute och gått i snabb takt i 1 timme och 45 min! Ska läsa ifatt i tråden nu!

• idiotblondinen

Marsmamma: Bra gjort att välja morötterna istället! En seger!

Malin1976: Men jag har redan slutat tjuvsmaka!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)