• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

halloj..vart så stolt över mig själv så har cyklat i 40 minuter under biggest losser =) bränt ca 370 kalorier och cyklat i en mil =)

Fan va jag vart peppad av mig själv så jag var så stark och sa nej till frestelsen=)

Såg ni biggets losser?? tore såg ju nästan sjukligt smal ut..men klart man gör väl de i början då man gått ner så mycket...

Blondinen: en del veckor kan man stå stilla, medan man går ner mer andra =)

• Sus69

Tyckte Biggest Looser var ett skit program från början, fast nu blev man ju klart inspirerad. Vad fina dom var allihop!

• ThereseLaurin

marsmamma: ja jag ångrar att jag inte har splat in avsnitten då skulle man kunna ta fram dom när det behövs..men det är ju lätt att vara efterklok=)

• idiotblondinen

TL: Ja, jag vet. Det var onödigt att väga mig ens idag, det viktigaste är ju hur jag känner mig i kroppen o jag känner mig väldigt "tränad" i och med att jag går så mycket varje dag. Vad duktig du har varit!!! Jag räknar ut hur mycket jag ätit/förbrännt per dag på shapelink.com o idag har jag varit riktigt duktig! Gått 105-20 minuter = förbrännt 906 kalorier och ätit strax över 700! *Stolt*

Marsmamma: Ja visst var dom fina! Jättefina, jag blev väldigt imponerad!

• ThereseLaurin

blondinen: du ska vara stolt =) bara du får i dig tillräckligt med mat =)

• Sus69

Nu säger jag hej för idag.. Ska lägga mig tidigt och drömma om när jag står där smal och snygg.. Näää skämtosido..

Hörs i morgon till en ny dag med nya utmaningar!

Kram Sussi

• ThereseLaurin

marsmamma: hehe klart du ska drömma det =)

• idiotblondinen

TL: Ja, det tror jag nog att jag får. Kör en Nutrilett+middagskur.

Vi är så duktiga!

• ThereseLaurin

blondinen = jag menadeinte att du inte fick det jheller =) utan jag bara sa det ändå så att du har koll=) jag kan förlora min koll ibland tyvärr..men har blitt bättre nu påsenare tid =)

Vi får se på fredag om man ska vara stolt eller inte =) jag är stolt så länge jag inte har gått upp i vikt=)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)