• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

TL: *Heja Heja* Riktigt bra att du inte åt chips o ännu mer heja och hurrarop eftersom det är din svaga punkt eller? Visst skrev du tidigare att du hade svårt att motstå chips?
    Cyklat en mil *inte illa!*

idiotblondinen: Muskler väger mer än fett så du kan mycket väl ha gått ner i "fettvikt" fast det inte syns på vågen

nova: Säg inte att du är äcklig Du är duktig... Man gör så mycket man vill och orkar, igår och idag blev det som det blev... Imorgon kanske det blir på ett helt annat sätt. Du har ju knappast misslyckats eller hur?

Kram på er tjejer!

• ThereseLaurin

Theresa: japp chips är min stora passion =)

Theresa:hur har det gått förd dig idag??

Blondinen: Ja det blir olika hela tiden för mig med..beror ju cksåpå vart du e i andningen=)

• Theresa1

Morrn!

TL: Jo tack, det gick bra igår. Macka o kaffe till frukost, kyckling, fullkornspasta och wokade grönsaker till lunch och sen restkyckling och coucoussallad till kvällsmat. Bara kaffe när vi var och fikade. Fast jag "råkade" äta en halv "palle kuling" chokladbit (såndär lien) Fast det skiter jag i för den kan inte gjort så mycket skada. Jag är verkligen skitdålig på att motionera, det är ju trist... Men en sak i taget. Maten funkar ju bra nu och det känns naturligt att inte frossa så snart kan jag kanske sätta igång och få in rutin på motionen.

• Malin1976

God morgon!
    Oj vad mycket att läsa sen igår!
    Vi fick främmande vi så då blev det bulle, snoddas å pepparkakor. Jag som faktiskt tog mig ut på eftermiddagen med hela familjen på långprommenad. Det va så himla skönt väder att halka runt i, fick typleta efter sandkornen..
    Jaa, Tore på Biggest Loser såg ju ut att ha anoretiska armar, men den där Andreas som gått ner över 80 kilo, vilken skillnad! Men man såg ju under programmets gång vilka som var mest glada och peppade att träna och det är ju dom som det gått bäst för. Paulines armar, jisses! Inge fett å gäddhäng där inte!

Theresa1: Hur vet man när man är utbrännd? (Vet inte hur man skickar privat meddelande)

Blondinen: Muskler väger mer än fett så det är lätt hänt att man ökar i vikt till en början. Men det brukar gå neråt sen. Så duktig du är på å promenera!

Ska strax ta å göra iordning frukost innan vi ska iväg jag å Vilmer.

TL: Har börjat fundera på om jag ska söka jobb närmare men inget jag gjort ännu. Får se vad som händer!

• ThereseLaurin

Theresea: ja precis en sak i taget =) Men det gickj ju galant igår då =)

Malin: ja det finns ju inte så mycket jobb heller tyvärr =(

Ja paulines armar var då bara muskler bnäst intill..men klart jag skulle inte vilja ha så mycket m,uskler, även om det inte är så att hon ser överdrivet muskulös ut...

aha du menar han i norka laget =) han var helt annorlunda, han började ju till och med och se bra ut...tänk va snygg vi kommer vara då vi blitt lite mindre =)

Tore kände jag faktiskt inte igen först..tänkte men vem fan e det där....

Har nyss vart på en kort promenad..mitt sällskap kunde inte komma och jag höll på att frysa öronen av mig,...ja man är ju dum som in te k.lär på sig..sen sitter man och tjatar på alexandra att hon ska klä på sig =) he he skärpning therese

• ThereseLaurin

nu ska jag gå mer och käka frukost (nutrilett) mmm längtar så ....hehe eller så inte =)

• ThereseLaurin

nja det smakar ju okej..men ville helst ha nåt annat =) men men

• idiotblondinen

Hej tjejer... Nu har jag varit iväg och gått i 20 minuter, o nu ska jag in till staden till badhuset o bada i varmvattenbassängen med min son. Haha, så hurtig jag är idag då!

Ha en bra dag!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)