• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

Malin: Ja då är det ju inte konstigt om du mår dåligt...finns det inge jobb på närmare håll??? För det är ju en bit att åka om man säger så...En annan mår istället dåligt över att man har för mycket tid..dvs man skjuter upp allt...

Blondinen: bra gjort =)

• ThereseLaurin

nu har jag beställt hem chips oxch ostbollar=( egentligen borde jag låta bli,,,meen är såååå sugen..få se om jag klaraatt låta bli när de kommer hem nmed det

• Theresa1

Marsmamma: Jag är svag för Smörgåstårta... serveras det så kan jag inte säga nej... inte ens under hot Annars älskar jag mackor... lösgodis... mörk choklad. mmmm *drömmer mig bort* Delicatobollar... ohhh...

Men inte nu längre... nu äter jag nyttigt och äääääälskar det! *lögn* Näe men det går väl bra, fast jag saknar kvällsfikat så mycket att jag vill grina! Det är ju så mysigt att krypa upp i soffan o äta gott efter Max somnat. Det är min tid på dygnet och av någon löjlig anledning tror min hjärna att jag inte kan ha trevligt utan att äta. Varför är det så?

Malin: Jag har varit utbränd, vill du "prata" så "lyssnar" jag.

Idiotblondinen! Starkt jobbat, tror du jag gick idag? Näe jag åkte buss. Det är fan så jag skäms... Som straff var mitt ex på bussen (som jag gjorde dumma saker med) så jag fick massa flashbacks... Hade jag promenerat hade jag sluppit det Somliga straffar gud direkt

TL: Men då. Det är väl inte lördag idag?

• idiotblondinen

Nu har jag varit ute och gått. Igen! Ställde mig dock på vågen och den stod på samma som senast. Ska akta mig för vågar...

• idiotblondinen

Theresa1: Jaså du var här o skrev samtidigt som mig!

• Sus69

Hmmm.. TL : egentligen skulle jag peppa dig att låta bli men du känner bäst själv om du behöver lite "onyttigheter" idag. Kanske du kan ta mindre än du brukar.. När jag blir så där sugen, är jag nog som en bulldozer, då spelar det nog ingen roll hur mycket folk försöker peppa mig att låta bli. Jag käkar ändå.. Så ät och njut om du känner för det eller låt bli om du kan.. Så tar vi nya tag i morgon.. Rom byggdes ju inte på en dag och du har ju lyckats bli av med många kilon redan så lite godsaker är du allt värd!
    Nu sitter jag bara och ser fram emot att se finalen i Biggest Looser på kanal5!

Ska ni andra se det?

• ThereseLaurin

haha fan va jag e bra =) chipsen kom och allt, men jag har inte attt ett enda =) känner mig verkligen stolt nu=) kände att fan nu måste jag bli smal tiol thailand=) snacka om att ja e stolt nu =)

kikar in om ett tag,,men nu ska jag se biggest looser..var bara tvungen att dela med mig =)

• Sus69

"Applåderar och gör vågen" Starkt gjort TL!!!!!!

• Sus69

Blondinen: Ställ undan vågen ett tag.. annars blir det nog bara ful ovana..

• idiotblondinen

TL: Bra! Staaarkt! *applåderar*

Marsmamma: Ja, men grejjen var ju att jag har ingen våg utan gick hem till mina föräldrar för att väga mig. Jaja, jag har viftat bort de negativa tankarna nu.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)