• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

TL: Menade inte att du menade det heller

Jag längtar tills fredag... Kanske borde passa på att mäta mig istället sålänge. Har jag gett dig alla mina mått, TL?

• ThereseLaurin

blondinen ska genast kika =)

• ThereseLaurin

blondinen:du har gett mig din midja och vikt...

• idiotblondinen

Jag mätte mig nu:

Knä: 40cm
    Lår: 61cm
    Överarm: 33cm
    Underarm: 24cm
    Midja: 96cm
    Mage: 103cm

Ser förändring! I somras var överarmen 36 o underarmen 28 iallafall! O Låret 65 har jag för mig... Roligt att det minskar

• idiotblondinen

TL: Jag har nog råkat säga magmåttet som midjemått innan! Så det kan du ändra om du vill... Har inte riktigt haft koll på var man ska mäta vad.

• ThereseLaurin

hehe bra kämpat =) jag har mätt mig på nätet förut och då har jag tyvärr inte kvar måtten=(
    och har kasst minne

Ska jag skriva in måtten för denna vecka eller nästa??

• idiotblondinen

TL: Vi kan ju ta om det på fredag så slipper du krångel, plus att jag kanske minskat mer tills dess. Det gör du som du vill. Jag skriver upp de nya måtten på ett annat ställe så jag kommer ihåg. Har så fruktansvärt dåligt minne.

• Nova 68

hej hej äntlingen är jag här blir så avundsjuka på er som kan vara "inne" och peppa varandra hela dagen jag jobbar ju och i dag hade vi dessutom möte så jag har precis kommit hem och känner mig så trött så det blir nog nattinatt snart. det har gått så där för mig idag ingen ordentlig middag smörgås & fil och så resterna från gårdagens godis äckliga jag. nya tag i morgon kommer hem tidigt så jag tittar in på dan kram alla duktiga tjejer

• ThereseLaurin

blondinen: oki skriver nya på fredag =)

Nova: men tycker inte det låter som om dte gått helt åt skogen =)

• idiotblondinen

Nova: Det låter ju inte så dåligt. Välkommen in imorgon. O sov så gott! Kram på dej! Du är visst duktig.

TL: Men åh jag blir galen... Varje gång jag mäter mig så blir det olika. *grr*

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)