• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Sus69

Nova: Känns det fortfarande inte bra efter promenaden, så känns det säkert bättre i morgon ska du se, kram!

• morriis

Varit en massa spring i benen idag. Märker verkligen hur mycket bättre kondition jag fått Mycket roligare när man märker sådant. Och så har jag gått ner två kilo Och minskat runt midjan *dansar av lycka!*

Tack för all underbar peppning!!

• Sus69

Thussen: Hurra vad duktig du är!

• alarik82

japp då har man varit på boxercise i 1 timme å nu känns de sååå skönt i kroppen :)

• idiotblondinen

Hej alla duktiga! Nu har jag varit i badhuset, och sprungit runt på stan hela dagen. Ska ställa mig vid spisen.

• Sus69

Blondinen: Vad ska du laga för gott?

• Nova 68

Tack Sussi du fick mig att gå ut på promenad det blev en rask promenad i en timme.
    det hjälpte lite!

Thussen: superduktig är du visst är det skönt när man börjar få bättre kondis.

• idiotblondinen

Marsmamma: Fullkornspasta o kycklingwok.

Nova 68: Wow vad bra!

• alarik82

när man väger sig på fredagar ska man ävenskriva vad man vägde när man började med sin viktnedgång??

• Sus69

Blondinen: Låter mums!

Mia: Vad kul att jag kunde peppa dig! Vad duktig du var!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)