• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

emmamaria: vi har bara tagit vikten fårn förar fredagen...

Ahh va du var du ktig nova STARKT gjort =)

ska städa nu snart =( ha det bra

• Sus69

Städa ja du TL det skulle jag med behöva..

• ThereseLaurin

marsmamma: ja jag måste verkligen nu 'r typ enda dagen jag har tid eller jag kvällen/natten..har liksom bara barnfritt på nätterna =) är svårt att städa med barnen=) gjorde vardagsrummet idag men det ser värre ut nu än innan =)

såg nyss wallander afrikanen=) nån som sett den?? var riktigt bra enligt mitt tycke=) fast jag gillar svenska filmer =)

Hurmycket julfixar ni till första advent??

• Sus69

Jag brukar ta fram adventsljusstakarna och byta till julgardiner i köket, alltså inget avancerat julpyntande här.. Tomtarna och granen kommer fram närmare jul!
    Hur gör du?

• Theresa1

TL: Om du promenerar och handlar barsen behöver du aldrig mer motionera Näe... va synd då, för de är rättså goda faktiskt.

Emmamaria Välkommen!

Marsmamma: Blä va träligt... Jag hatar dagar när man licksom sackar efter i schemat eller vad man ska säga så allt bara blir träligt. Det är ju iaf jättebra att du hållt dig ifrån gottet.

Nova68: Ibland kan man faktiskt skita i allt och det är ok. Idag efter ett neg gravtest så tycker iaf jag att det kan räknas som ett sådant tillfälle. Man kan inte vara på topp jämt. Jag vet iof många som gjort ett par tester innan det faktiskt visat positivt. Trist att du tappat motivationen Häng kvar här med oss så kanske den kommer tillbaka... Men om du lämnar oss kommer vi och släpar tillbaka dig i örat Jag tappar jämt motivationen... men den brukar komma tillbaka om man inte skiter i allt utan försoker att hålla någon slags jämn nivå. Jag känner att om jag skiter i allt så blir jag bara deppig. Skönt att promenixen hjälpte

Thussen HEJA HEJA, va bra!

TL (igen) Vi funderar o funderar på hur mycket vi ka pynta... Max är ju överallt och skulle gladelign klättra i granen så vi får se... Men det är ju så mysigt att pynta o så. Sen står det till påsken

• ThereseLaurin

ja jag vet inte hur jag brukar göra direkt =) hehe långt minne =) jag har bara levt som riktig hemma boende utan föräldrar förutom gymnasiet då i tre år..men granen brukar komma upp dan innan eller samma dag som julafton, men så gör inte min sambos familj, de tar fram den en vecka inna så det gör vi också nu..sen hade jag alltid riktig gran inte min samos familj..så nu har vi plast =( för att hans syster inte tål riktig... sen ljustakarna första advent och julgardinerna är jag inte säker på hur vi gjorde hemma hos mamma bara köket tror jag..men min sambos familj i alla rum gardiner och adventsstakar..så det gör vi nu

dvs ::julstakar och gardiner nu..sen även prydnader tror jag...är vill=)

• ThereseLaurin

Theresa: jo jag körde bara bars förut det är ju som godis =) men ska till stan på lördag så kanske =) Ja barnen är ju duktiga på att pillra =)

• ThereseLaurin

ne nu ska jag ta fram klorinet och börja med det värsta dvs toaletten =) kikar in i morrn eller inatt =) ha det bra alal =)

• Sus69

Lycka till med städningen.. Ska tänka på dig!

• idiotblondinen

Gomorron brudar!

Fan vilket taskigt väder det är... Regn och grått. Jag vill hitta på nåt, men vet inte vad (som vanligt). Sitter här med min kaffekopp o låter idéerna strömma in. Hehe

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)