• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

malin: själv hatar jag ww maten =) för mycket grönsaker =) fast du kanske har märkt på alexandra att vi inte är en grönsaksfamilj =) Så jämt när vi bjuder på mat ..så kommer vi på justja grönsaker hahah

• alarik82

gomorron ¨på er.dedär med å mäta kroppen tycker jag är så krångligt, man skulle rita streck där man mätte förra gången så man vet att de blir på samma ställe igen...

hur många av er har barn här inne å hur gammla. själv har jag en pojk på 5 månader

• idiotblondinen

Hej emmamaria, jag har en pojk på 13 månader

• ThereseLaurin

emmamaria: jag har två barn. en på ett år och en på snart tre år...Tjejer

• ThereseLaurin

nu ska jag ta mig ner till köket och göra nytta.. och lyssna på julmusik för första gången iår =) ha det bra

• alarik82

theresa
    ja de kan ja förstå, de är väl inte en lugn stund hemma... han har väl brörja krypa va?

• Theresa1

Emmamaria: Jo han kryper i en väldig fart... plus att han går efter möbler och klättrar på saker (väldans tidig fär sin ålder) att hålla ordning hemma är ett evighetsprojekt... Medans jag plockar på ett ställe river han runt på ett annat, smular sönder tidningar äter å sladdar river ut allt i garderoben, tuggar på alla skor osv...

• ThereseLaurin

theresa: visst är dom härliga =)var tvungen at sluta städ efter 1 1/2 skåp gick inte längre då jag hade alicia klängandes...får ta nya tag senare idag...

• Malin1976

TL: Jag är inte så förtjust i sallad och sådant heller så det får våra gäster ta med sig själva! Annars tycker jag om kokta grönsaker men de är ju inte lika nyttiga men bättre än inget anser jag. Vi skivar gurka, tomat å paprika å har på smörgåsarna, annars inget!
    Jag tycker Alexandra tar samma saker som dagen idol för henne = de stora tjejerna! Men det är ju mest Anna-carin som äter med henne...

Emmamaria: Jag har en pojke på 2½ år och massor av kilon kvar av den graviditeten. P.g.a. foglossningar blev jag sjukskriven å stillasittandes de tre sista månaderna. Skittråkigt å vikten bara ökade. Blir väl av med dom tills det är dags igen...

Ha det!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)