• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • alarik82

malin usch då, de låter inte skoj...

jag vägde ju ca 75 kilo före jag blev med barn å 80 kilo dagarna innan lilleman kom ut å nu 5 månader senare väger jag 63 kilo, men de syns icke på magen att de är nått som har försvunnit, de är ännu dallrigare nu än va de var före *morr*

• Malin1976

Emmamaria! Ja den där bulldegsmagen!! Den är rolig den!! Det funkar ju inte att punktträna den heller utan det är ju "bara" att motionera och bygga muskler. Såg på babyboom några övningar man kunde göra. Men det är ju så mycket lättsammare att se än att komma igång själv!

Ikväll är det Dolce Vita. Spännande, Emma Andersson och Victoria Silvstedt. Kan väl inte bli annat än succe med två så riktigt smarta tjejer!!

Jaa, just det. Fick främmande så en bulle och en chokladkaka slank ner. Får ta mig ut på en prommenad sen igen då!

• Nova 68

Hej i dag känns det bättre har varit på KK i dag och ska få hormon behandling men måste gå ner i vikt
    jag har varit jätte duktig motionerade på rasten, åt nutrilett + grönsaker till lunch och soppa med två pankakor till middag. Har kommit på en sak jag måste jobba med älskar att äta mellanmål på jobbet (jobbar på dagis) men i dag blev det iallafall mindre.
    tack för peppingen ska inte ge upp!!!!!!

Jag har två tjejer på 16och 13 år och vill ha en tredje med min "nya" KRAM

• Nova 68

glömde en sak jag lämnar min vikt på lördag ska till mamma då men den är nog + men jag skriver upp det ändå för nu jäv......

• Theresa1

Hej tjejer... Hörrni förlåt mitt okunnande men vad är eg. en cysta? Min brorsa har fått en under hakan.

• ThereseLaurin

cysta är väl canser?? Fast det finns ju godartade och elakartade...

Malin: aha ni får väl inte plats alla i ena köket =)

Har städat klart köket nu=) fast inte golvet har jag skurat ännu. har hållt på hela dagen i ett kör med bara köket..snacka om jobbigt...

men på köpet har jag bara hunnit ta nutrilett =) så det är ju bra =) men ryggen värken =( mindre bra men men

• Sus69

Halloj alla glada!
    Ännu en dag som jag har jobbat, skötte mig fint på jobbet trots att jag jobbar som kockerska på en förskola!
    Fast någon motion har jag tyvärr inte hunnit med.. Får bli lite pilates i morgon bitti..

Emmamaria: Jag har tre barn, 11år, 7år och den minsta som är 8 månader.. Tjejer hela bunten!

TL: Gud så duktig du har varit som städar och fejar! Kommer du hem till mig sen?

Nova: Så skönt att ni får hjälp i bebisverkstan.. Smyger ju lite på er i 35+ tråden som vi delade här för ett tag sen, jag deltog ju i den oxå..

Ska bli spännande och se hur det gått för oss alla i morgon..

• ThereseLaurin

Theresa: som sagt jag har ingen aning.men fått för mig att det är det två okunniga =)

Marsmamma: ja visst klart jag städar hos dig med =) eller så inte hahha

• ThereseLaurin

Marsmamma: duktig du e som håller dig =)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)