• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

Hej alla igen...
    Sådär nu har jag lite mer fokus...

Nova 68: "Thats the spirit!" Bra att du känner nu jävar! Måste du gå ner i vikt innan du kan få hormoner eller? Var går viktgränsen isf?

TL: Det är lungt, du skrämdes inte så mycket...

Marsmamma: Jag har fått superbra pilatesövningar som jag tänkte köra men då ingår den där sabla bollen Kan man inte köra utan den på ngt vis? Vad du är duktig som håller dig, det tror inte jag många fixar... har man det goda framför sig så slinker det nog in en hel del.

Jag blev så besviken idag när jag år lunch, eller rättare sagt när jag kom hem... Jag åt en sallad m. vinegrettdressing. Det tycker man ju är supernyttigt! Jag räknade efter vad pointsen skulle bli och fick nästan astma! Jag gjorde bort mig och åt baguett bitar till och då drar det iväg massor! Så idag gick jag över min gräns. ;-( Det blir till att snåla med dom imorrn istället.

• ThereseLaurin

marsmamma: min mamma har höns så får ägg där men köper oftast på affären ändå..=) blev hackad avhönsen då jag tog äggen då jag bodde hemma..fy hatar dem verkligen

• ThereseLaurin

Theresa: gick du mycket över gränsen??

• Sus69

Theresa: I mitt Pilates pass ingår det inte nån boll, men det är väl olika. Det är väl bara att modifiera passet lite.. måste ju iaf vara bättre än att inte göra alls, eller vad tror du?

TL: Då förstår jag din avsky, jag tycker bara dom är äckliga!

• Theresa1

Usch jag har tappat fokus känner jag iaf när jag tänker efter... Min älskade lillebolla som är så snygg (Ser ut som en svensk Darin) har fått komplex... Först så växer bröstbenet år fel håll Det syns bara när han har bar överkropp plus den här cystan under hakan.. Det ska de ju iof ta bort snart men han är iaf ledsen tror jag.

BLÄ!

• ThereseLaurin

marsmamma: va är favorit djuret då?? själv måste jag säga hästar =) för hade hållt på ed hästar om jag inte träffat min sambo =) ja dom är fula också =)

• Theresa1

TL: Nej inte alls. Jag ska äta 20 och åt 23,5 Så det är inte alls någon fara. Jag hade kunnat hållt mig inom gränsen om jag skippat såsen till laxen men det hade blivit så torrt... Man har ju rätt att spara 4 points/dag så om jag äter lite mindre någon dag är det ju fixat

Marsmamma: Förmodligen Man kan lika gärna ha fötterna på en stol som på bollen antar jag.

• ThereseLaurin

Theresa: bra så du inte blir deppig menar jag =) det är ju ingenting du gick över 0)

• Sus69

Theresa: Ja det hoppas man ju att det gör, jag snackar iaf inte om det utanför här!

TL: Mitt favoritdjur är oxå häst.. Red som liten och hjälpte en tjej med sina islänningar innan jag blev gravid. Men har inte hunnit tagit upp det igen. Min äldsta tjej rider, så lite kontakt har jag ju fortfarande med hästar.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)