• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

Theresa:frågade sambon en slags svulst sa han,, sorry om jag gjorde dig orolig =(

• ThereseLaurin

Theresa: alltså en slags inflammation

• Sus69

Ska jag vara riktigt ärlig så var vi på Coop Forum idag, där sålde dom lösgodis för 4.90/hg.. Nja jag köpte lite krokanter som är såååå gott. Tog med det till bilen, erkänner tog några bitar, men sen for vi vidare till ÖB.. I bilen lämnade vi vår 3½ år gamla blandrashund Lisa, som är en hejare på att käka godis... Ja behöver jag säga mer?!?! Godispåsen var tom när vi kom tillbaks till bilen.. Lisa tyckte nog inte matte behövde nåt godis..
    Så kan det gå, när man är klantig och lämnar godsaker framme!

• idiotblondinen

Marsmamma: Duktig vovvsing du har! Rätt!

• Sus69

Ja hon är klockren på att hjälpa matte avstå från godis.. kan tillägga att det är inte första gången hon käkar upp vårt godis...

• idiotblondinen

Hon kanske gör ett statement att ni inte ska köpa mer godis? Kram

• ThereseLaurin

marsmamma haha det är ju en bra hund du har =) borde skaffa sån jagmed =)

• Sus69

Blondinen: Så kan det ju vara.. känns ju lite onödigt att göda hunden med godis..

TL: Ja ett bra "antigodisdjur"..

• ThereseLaurin

marsmamma: ja precis =) hade haft hund om inte sambon är allergisk..jag älskar djur =)fast inte hönor dom hatar jag =) fast äggen är ju goda =)

• Sus69

TL: Håller med dig om höns, fy vilka vidriga djur.. bodde själv på landet med mitt ex, så då tjatade ju många om att skaffa höns, ALDRIG i livet att jag skaffar nåt sånt, går så bra att köpa äggen i affären..

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)