• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

marsmamma: nu vart jag nyfiken va du menade med sista inlägget till theresa=9 va snackar du inte om utanför här=9 jag är otroligt nyfiken person.. aha ja hästar är så goa och bra motion =)

• Theresa1

TL, nej gud nej... Det var ett medvetet val. Jag fick bara en chock när min "nyttiga" lunch var en kaloribomb! Tänk vad man kan missta sig! Om jag power walkar i 30 min har jag "tjänat in" 4 points så då behöver jag inte ens bry mig om att jag "övertrasserade"

• ThereseLaurin

Theresa: va bra =) ja man tror man äter nyttigt men tji fick man..jag åt sån där ica musli med jordgubbar förut sen kollade jag pointsen i ww då slytade jag äta dem illa kvickt

• Sus69

TL: Menade att man inte berättar vitt och brett om vad som händer med alla här..
    Sambon berättar man ju för men sprider ju inte allt för vinden förstår du hur jag menar?

• ThereseLaurin

marsmamma: aha då förstår jag =) ja malin är ju min älsta tjejs dagsifröken... så vore ju gansla pinsamt om man berättade för folk hit och dit =)

• Sus69

Nähä ni tjejer.. Nu ska jag krama kudden!

Hörs i morgon men mått och vikt... hua! Hoppas det visar nåt annars blir det svårt med motivationen..

Sov gott alla!
    Sussi

• ThereseLaurin

gonatt sobv gott =)

ska ta och sova jag med ha det bra alla

• Nova 68

har klarat hela dagen nu är kl alldeles för mycket för att stoppa något i munnen.

Theresa: läkaren sa inget om min vikt han ville veta vad jag vägde men inge mer ja sa att jag höll på att gå ner och det var ju bra så jag fick börja med hormoner i dag snabba puckar. hoppas jag inte får gråtattaker och blir deppig.

I morgon kväll ska jag träffa goda vänner och äta en god middag utan sambo och barn kul

som sagt mina värden kommer på lördag om det är ok

kram alla

• idiotblondinen

Kram Nova, då har du ju varit jätteduktig med andra ord!

Natti på er /En som inte ens varit utanför dörren idag

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)