• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Gomorron!

TL: Grattis! Hur stor nedgång är det sen senast?

Malin: Men du har ju gått ner på måtten, det är ju det som räknas! Skitbra!

Marsmamma: Du ska verkligen vara nöjd!

Jag får ta och knata hem till mina föräldrar där vågen står i eftermiddag. Bra det för igår var jag inte ens utanför dörren, hade sån träningsvärk från promenaderna i nya skor dagarna innan. Men nu är jag på g igen Ska bara vänta tills posten kommit först.

• alarik82

själv har jag gått ner till 63 från 63. 5 i måndags. har inte mätt nånting idag..

• Theresa1

Godmorgon.
    Grattis alla Ni har varit såååå duktiga i veckan och det visar ju resultat! Kul kul.

Marsmamma: Du kan mycket väl minskat 6 cm... har du satsat på träning nu men inte förut så kan musklerna ha stabbat upp sog så du håller in bättre. Ett jättegrattis säger jag bara!

Malin: Cm har ju minskat kolla bara på det positiva!!!

TL: Jag har glömt vad du vägde förra veckan... Grattis till minskningen. Äckelnutrilett funkar rätt bra va?

Och nu moi:

Arm:30 (-2)
    Knä: 40 (hade inget mått tidigare)
    Höfter: 104 cm (+/- 0)
    Lår: 66 (-2,5)
    Stjärt:107 (-1)
    Bröst:93 (-5)
    Midja: 86 (-4)
    mage (navel)97 (-3)

Jag kom på att det jag kallar höft är inte höften utan "ridbyxlåren" men struntsamma, jag vill bara klargöra det... Jag fortsätter kalla det för det så jag vet vad jag menar

• Sus69

Ohhh vad duktiga vi alla vart!!!

Theresa: Du hade oxå minska många cm... då kanske jag inte mätt fel iaf...

• Theresa1

Marsmamma: Nej det tror jag inte...

Hur känner alla infor helgen nu då? Det ingår ju ofta ett PAR kalorier i helgmyset.

• Sus69

Ja du Theresa, om det bara var några kalorier! Jag skulle vilja ha en Olw dillchips, en påse med lösgodis och kanske en god cider att smutta på under kvällen... men nu får ni hjälpa mig att hitta alternativ.. eller vi får hjälpas åt att klura på det...

• Malin1976

Marsmamman: 6 cm runt midjan! Så härligt!! Du har varit jätteduktig å minskat mycket! Bra!!

Theresa: Du är en riktig peppare du! Å se så bra det gått för dig! Du har varit jätteduktig!! Tuttarna ja, de får ju gärna växa dom!!

Emmamaria: Ett halvt kilo sen i måndags är ju bra! Man ska ju inte gå ner för fort heller!

Helgen ska bli spännande den. Vi börjar med taco ikväll vilket är bra för då kan man ta mycket grönsaker! Den äter vi älgköttfärs och den är ju naturligt mager. Blir dock två glas vin för det är sååå gott!
    Har inga festligheter inplanerade så det ska nog gå bra...

Har promenerat i 40 minuter nu med Vilmer. "Stora" vägen har ej sandats sen i måndags så det halkas fram men skam den som ger sig!!

Ska fortsätta adventspynta nu innan Vilmer vaknar.
    Ha det gott!!

• Malin1976

Marsmamman: Du kan inte snaska på popcorn då eller salta pinnar? Det är väl lite bättre än chips iaf?!
    Cidern är ju svår att ta bort det är ju så gott att bara maka lite!! Mineralvatten är ju inte lika festligt!

• Malin1976
    Väntar nyfiket på alla andras mått å resultat!
Svar på tråden vikt...peppningstråd =)