• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Nova 68

God natt tjejer vet inte om jag hinner besöka er i morgon har massor att göra
    kram och ha det gott

• ThereseLaurin

nova: klart att det är okej::förklara gärna vad det är för nårt du skulle göra eftersom man inte får väga för mycket =)

• ThereseLaurin

halloj!!
    Ska ta en sköön duch..om det finns varmvatten annars blir ju inte duchen spp skönd...sen ska jag med stora tjejen på dagis..sen en promenad ....ha det bra idag...kikar in senare ikväll

• ThereseLaurin

justja vikten =9 vägde mig innan jag duchade =) är riktigt glad =) 77.5 kilo =)

Så är Jälvigt nöjd..håller tummarna attt det gått bra för er andra också....
    Ska ta mina mått senare idag då jag e för lat för att gå ner efter måttbandet

• Sus69

God morgon!

Vägde mig oxå direkt i morse.. Vägde 100.1kg.. får väl vara nöjd med det, fast jag vägt mig på en annan tidpunkt än förra gången, så jag är väldigt tveksam till att jag gått ner nåt!

Ska strax plocka fram måttbandet! Återkommer...

• Sus69

Glömde ju TL. Bra jobbat!!!!

• Malin1976

God morgon!

TL: Så duktig du har varit!

Jag fick + på vikten... Får väl skylla mig själv det har ju blivit mycket fika!

Mina värden:
    Vikt: 82,0 (+0,3)
    Midja/navel: 100 (-1,5!)
    knä: 38 (-0,5)
    rumpa: 111,5 (-0,5)
    arm: 32 (-1,0)

Så överlag gick det ju bra!! Nu blir det mer promenader!!

Idag blir det adventsstök med byte av gardiner å fram med ljusstakar å ljusslingor!!

Ha det gott!!

• ThereseLaurin

Mrasmamma: skita bra ju =) de fletsa väger sig på morgonen man väge roftast mindre då..men vikten stämmer ju sååå GRTATTIS =) skit bra jobbat =)

• ThereseLaurin

Malin: det var ju bra i överlag som sagt =) skriver in gensat =) ananrs glömmer jag dte bara =)

• Sus69

Här kommer mina mått:
    25/11-05
    Midja:109(-6cm?) har mätt flera gånger, för jag tror inte riktigt att det stämmer!
    navelhöjd:124(-1cm)
    Stuss:118(-2cm)
    knä:41(samma)
    arm:39(samma)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)