• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • morriis

Vägning nr2: 76.9.
    Blä. Har inte gått ner vidare mycket i vikt. Men miskat lite runt midjan iaf.
    Känner mig riktigt svullen nu, siffrorna på vågen såg bättre ut för någon dag sedan. Men nu har jag mens och känner mig stor som ett hus. Blir alltid lika svullen och får alltid problem med mina byxor som annars sitter så bra

• idiotblondinen

Står kvar på 83 idag.

• Theresa1

Thussen: Mens = massa vätska. Du väger nog mindre än va vågen säger...

• Theresa1

Sådär ja... Jag håller på med mitt vanliga jongleringsnummer här hemma... *plocka ner max från fotpallen*städa*hänga på FL*julpynta*plocka ur mijloner saker ur max mun*plocka i diskmaskinen*plocka ner max från damsugaren*laga mat*ta bort max från eluttaget* osv osv... Att vara mamma MÅSTE bränna 1000 kalorier extra per dag, MINST!

Jag åt lax till lunch och ska äta kycklint till kvällsmat... ska bara räkna ut pointsen först. Köpte hem lussebulle *hoppas hoppas* pointsen räcker.

• Sus69

Theresa: Visst saknar man ibland att i lugn och ro få slutföra det man på börjar.. som att städa t. ex... Så visst måste du ha rätt i att man bränner fler kalorier..

Blondinen: Det är ju bra, du hade ju minskat massor innan eller hur?

• ThereseLaurin

kikar in en snabbis..skriver mpåtten senare ikväll då jag har fullr ulle till kvällen::

jag ägde 79 sist och nu 77:5 var det va?? fan mitt minne är skita kort...

• Sus69

Bra jobbat TL!

Kan nån ge mig inspiration att städa och pynta lite!*suck*

• ThereseLaurin

det har jag nästan gjort klart nu på kvöällen..blir sååå mysigt..men nu skla jag verkligen slia mig då jag har mina syskon här... ha en trevlig kväll=)

• Theresa1

Marsmamma: De är ju så hjälpsamma Max har nog tuggat på ALLA ljusen jag satt upp idag. Jag köpte en jätte fin flecce tomte till honom för jag tänkte att han skulle roa sig med den medan jag pyntade. LURAD, visserligen gillade han tomten men han hade den i ena handen och rev lägenheten med den andra...
    Hoppas pyntet och städet blev gjort... Vi har det iaf SUPER fint (och varmt) med alla lyktor och ljus.

Pointsen räkte förstås inte men det skiter jag i, jag ska ha en lussebule iaf. Jag har till på torstag att tjäna in de pointsen och det vet jag att jag kan!

Nattinatti tjejer

• morriis

God morgon på er alla. Först inne idag. Huh. Vaknade och tittade ut genom fönstret - och det megasnöar här Har lagt sig en rejält bit.

Theresa: Ja jag hoppas det. Annars blir jag besviken

Ska åka och storhandla idag. Usch, lär ju vara en massa människor i affärerna nu.
    Så vi ska ringa svärmor sen och be om att få låna hennes bil idag. Hade planerat att gå först, men icke i snön. Har inga vinterskor till det :p Och Freddan är helt fascinerad av snön utanför. Brr. Kall dag idag antar jag för oss mammor. Usch

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)