• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Malin1976

Hej hej!
    Här har inte mycket hänt... Är det julstressen som kommit fram??
    Idag snöar det ju lite iaf, inte mycket men ändå, härligt!! Är hundvakt idag så prommenad blir det såsmåningom iaf, sambon håller på å byta kamrem på min bil så det blir fullt upp med barnvagn+ två hundar som drar på isen.

Ha det!!

• idiotblondinen

Hej!

Ojojoj... Idag vettni. Idag har det inte gått nåt bra för mig. Hade tråkigt och fick för mig att baka chokladbiskvier o ja, då kan ni ju tänka er vad som hände... Nåväl, får ta igen det Kram!

• Theresa1

Hej, här har det inte gått så bra heller Vi var i sthlm på bilmässa idag och då äter man ju det som serveras så idag blev det dåligt. Fast jag hade inte behövt äta kitkat, bulle o lite godis... Fy o blä... Men det är bara att promenera... Sambon har march såjag kan ju gå o titta på den...

• Runguska

Jag var och käkade en halv kebabpizza med mycket sås och pommes frites på idag. Tog en långpromenad på nästan två timmar i rask takt också, men lite illa känns det ju med de dryga 1000 kcal man fick i sig. (Vet inte exakt hur många, men över tusen måste det ha varit). Senare i kväll kommer jag att äta kycklingfilé, det innehåller i alla fall inte så många kalorier.

Det är svårt till helgen för i alla fall jag förknippar helg med lite vardagslyx mm. Och ett Robinson utan tilltugg... Får väl bli morötter och clementiner...

Fy fulingen vad jag frös under promenaden förresten. Hade bara tunna byxor, polotröja och t-shirt på mig. När jag kom hem var jag helt röd om armar, lår och rumpa och fick dessutom utslag. Då jag ställde mig i duschen känndes det som om jag skållades.

Nu är det bara att kämpa på och äta sunt och träna friskt imorgon så är helgen över för denna gång! Kämpa på!

• Nova 68

hej hej nu tittar jag snabbt förbi är hos mamma varken +el- för min del väger 87.5
    har gått ganska bra var på tjej träff i går och det blev citron paj med grädde och godis men annars hela dagen gick det bra var ute och promenerade.
    idag har jag ätit bra och motion har det blivit vi har STOR städat och fixat fram advent saker så nu lysser det i varje fönster kram vi ses i morgon.
    tjejer ni har verkligen varit duktiga en stor applåd kram till er

• Sus69

Halloj på kvällskvisten!
    Är inte färdig med pyntandet men tog en paus! Tittar just nu på Paradiset, med en skål popcorn ock lite ostbågar med mindre fett.. Annars tycker jag att jag skött mig skapligt idag. Tjejerna och jag dippade grönsaker här i kväll sååå lite duktig har jag allt varit.. fast motionen har det varit dåligt med idag..

Kramar sussi

• ThereseLaurin

hallj börjar med att ta upp dem som inte gett sin vikt denna veckan...

Theresa
    Annabe
    angel
    Josean
    Sarah81

Måtten:
    Hm...lilla mig själv #skäms#
    Blondinen.. di skrev dem tidigare i veckan..men skulle inte skriva ner dem då..så vill du ge mig mått igen =)
    Nova
    Emmizor

Ja det var det det =)

har vart i sundsvall hela dagen..och jag har syndtat så det bara skriker om det...men men sånt får man ta när man får så mycket motion som i stan=) va på ikea som tur var var grejen slut som vi skulle köpa för det var kö till kassabn genom halva ikea...och kö för att komma in på ikea..så är glad att vi fick komma ut genom en nötutgång=)

Har laddat upp med nutrilett bars =) såg att det kommit atkinsbars med men de var bra mycket dyrare så köpte inte dem...tycker ju att nutrilett funkar bra=)
    Har haft fullt upp så ni får ursäkta mig att jag inte hunnit skriva era måtter och vikter förrän i kväll...

Ser att vi flesta har syndat idag,,men hallå det är ju LÖRDAG=) så vi ska inte gå och må dåligt över det tycker jag ==) va tycker ni??

ja ja hoppas attt alla har det bra..ska se film me min familj nu=) och har även fullt upp i morrn,,men kikar in på kvällen =) då mina älsklingar sover =)

• Runguska

ThereseLaurin: Flera jag pratat med säger att Atkins bars inte alls är goda. Säkert en smaksak men jag vill ändå nämna det så du inte köper på dig massor och sedan blir besviken.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)