• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Sus69

Blondinen: Ta en riktig lång promenad i morgon, gå dig riktigt varm.. Förresten det ska nog jag oxå göra!!!

TL: Kikhosta... usch och fy!!!

• ThereseLaurin

marsmamma och blondinen: jag tror inte att det är kikhosta..då alexandra inte hostat någe mera..men man vet ju aldrig...man blir ju orolig så att säga =)

I morrn ska jag ta en lång promenad är det tänkt. men jag vet helt ärligt inte om jag hinner det då jag har sååå himla mycket att göra hemma..men det är ju också motion ifos =)

• Sus69

Förresten, har jag läst lite ur DrPhil´s bok... Första nyckel är ju just att hitta ett nytt tankesätt! Ska se om jag hinner läsa lite mer i kväll!

• alarik82

fick en fin komentar av min mamma igår...
    va fan du har ju inget arsel kvar. sen sa jag de åt en kompis idag... så gick de en stund... sen när jag gick förbi henne så fick jag ett finger i arselet då sa hon men du har ju inget arsel kvar

• Nova 68

Heja sussi vad duktig du är, kul att du börjat med boken vill höra mer om att hitta ett nytt tankesätt spännande!!!!

Hoppas det inte är kikhosta nu när det snart är ju.

I morgon tjejer så ska vi gå riktigt mycket så allt onödigt vi stoppat i oss försvinner
    en kram till oss

• Theresa1

Hej tjejer!
    Tung helg för alla eller? Såg att vissa syndat mer än andra. Ingen nämd och ingen glömd.

Jag har vrit tvingn att hålla igen spm fasen efter gårdagens stockholmsbesök Men det har varit rätt så lätt faktiskt

Måste berätta... min sambo är så himla snäll, Han hade varit o handlat och kom hem med en tidning och en påse naturgodis, magraste sorten. Han ville överraska mig och det bästa jag vet är att ligga i badet med en tidning och godis. Han ville stötta mig i mitt viktkämpande och tyckte att ville ge ngt ihop med tidningen meninte fettogodis. Gullig va?

Idiotblondinen: Vattengympa eller simning är ju kanon motion!!! Det är ju kul att sima et tycker iaf jag.

Nova:... så sant så sant det du skrev om kokong... Vi kämpar ju för att bryta den cirkeln, iaf jag... MEN vad det är svårt att int halka dit igen.

Jag vill verkligen tacka alla för allt stöd vi ger varran. Det är så lätt att halka tillbaka in i gamla vanor och det känns som om varje dag är en kamp mot mig själv för att inte ge efter för suget, tackvare er alla känns det ändå ganska okej att kriga. Jag hade ju gett upp för lääääänge sen om det inte var för er. TACK!!!

KRAMKRAM

• idiotblondinen

emmamaria: Härlig kommentar!

Jag la mig precis på golvet o gjorde 50 sit-ups! Helt röd i ansiktet är jag... Mycket pust o stön o stånk! Kanske ska göra 50 till?

• idiotblondinen

Theresa1: Nej men vilken gullig sambo!

Jag vill också tacka alla här inne, TACK! Ni gör det lättare att kämpa!

• Theresa1

Idiotblondinen: Ja han är verkligen en super kille... Han är ett stort stöd!

NER PÅ GOLVET OCH GÖR 50 TILL MINST!!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)