• Azusephre

Flashback - nejtack!

Brukar vara inne på Flashback ibland och enbart läsa trådarna, har aldrig skrivit.
    Började läsa en tråd som en tjej hade skrivit - hon vägde 170 kg och hade världens bästa självförtroende. Det var inte trevliga saker som skrivdes i den tråden, har aldrig läst något så jäkla taskigt. Där kan vi snacka om internetmobbning. Dom önskade livet ur henne rent utsagt, det skrevs: "jävla fetto, banta", "ingen tycker du är snygg" "alla överviktiga luktar äckligt och har dålig andedräkt" "jag önskar att du inte bantar så du dör i förtid" etc. etc. Varför? Jag har ingen jävla aning. Jag tycker att det är bra att man kan ha så högt självförtroende trots att man väger så mycket.
    Jag försvarar inte övervikten, jag försvarade henne. Jag personligen tycker inte man skriver så (kan tillägga att det BARA var taskiga kommentarer, ingen skrev bra saker till henne). Man kan uttrycka sin avsky mot överviktiga personer på ett helt annat sätt.

Och det värsta är att dom som håller i sidan FÖRSVARAR mobbningen!! Den som fick en varning var jag för att jag försvarade TS! Ska det verkligen gå till så?
    Nej ... Flashback är ingenting för mig. Jag som tyckte att familjeliv kan vara lite rått ibland, men det är ingenting jämnfört med den skitsidan.

Tack för ordet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 23:08
    www.flashback.org/t1327303

• Svar på tråden Flashback - nejtack!
  • Slacker
    TrailerTrash skrev 2010-10-18 17:36:46 följande:
    Varför skulle man lägga ner Flashback..Varför inte lägga ner FL också och Facebook eller varför inte lägga ner allt  när vi ändå håller på
    För att flashback gör ingen nytta länge, det är i princip BARA mobbing och dumma svar när man startar en ny tråd. Du kan inte jämföra face och FL med Flashback. Använder du dig av flashback?
  • Nice Girl Wrong Place

Flashback är idioternas högborg.
    Googlade efter en specifik sak, hamnade på flashback, läste några trådar.
    T ex "Fota en neger"  och en tråd av en 37 årig man som ville ha råd, hur man söker kontakt med grannens 12-14 åriga dotter. Att ha sex med henne var bara en erotisk fantasi, men nu ville han "bara ha kontakt".

Det finns också fetish trådar där rasister och vit makt folk fantiserar om gruppsex med kvinnor i burka m.m.

Ja jag dömmer dessa människor och detta forum.

Beautifully Human
  • Slacker
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-10-18 18:58:36 följande:
    Flashback är idioternas högborg.
    Googlade efter en specifik sak, hamnade på flashback, läste några trådar.
    T ex "Fota en neger"  och en tråd av en 37 årig man som ville ha råd, hur man söker kontakt med grannens 12-14 åriga dotter. Att ha sex med henne var bara en erotisk fantasi, men nu ville han "bara ha kontakt".

Det finns också fetish trådar där rasister och vit makt folk fantiserar om gruppsex med kvinnor i burka m.m.

Ja jag dömmer dessa människor och detta forum.
    WORD
  • Stealth

...detta måste vara den mest fördomsfulla korkade tråden någonsin. "jag hatar alla på flashback för att vissa där hatar andra"

Logiskt cirkelresonemang.

Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Nice Girl Wrong Place
    Stealth skrev 2010-10-18 19:17:34 följande:

...detta måste vara den mest fördomsfulla korkade tråden någonsin. "jag hatar alla på flashback för att vissa där hatar andra"

Vem hatar alla på flashback?
    Beautifully Human
  • Slacker

Det kan jag inte hålla med dig om, finns värre på Flashback;)
  • dottermorochmormor

Den mest fördomsfulla korkade tråden någonsin?!?!

Vilken sten har du legat och sovit under?!?
    Kan meddela att du har missat m.a.s.s.o.r av trådar som varit till 100% mer fördomfulla och korkade. Speciellt på Flashback.........

*jösses*
  • Stealth
    Slacker skrev 2010-10-18 19:25:50 följande:
    Det kan jag inte hålla med dig om, finns värre på Flashback;)
    Nej, där tillåts inte trådar om djurplågeri, det gör det här.
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Nice Girl Wrong Place
    Stealth skrev 2010-10-18 19:27:51 följande:
    Nej, där tillåts inte trådar om djurplågeri, det gör det här.
    Men tråder av rasister och pedofiler är de mest populära...
    Beautifully Human
  • Stealth
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-10-18 19:29:25 följande:
    Men tråder av rasister och pedofiler är de mest populära...
    Ja, här tillåts bara inlägg i sann "Vi gillar olika men fan ta dig om du inte gillar rätt"-anda.
    Skaffa EGEN gillaknapp!
Svar på tråden Flashback - nejtack!