• FruLindström

Första barnet juni/juli 2011

Är med i fler trådar för oss som ska ha barn juni/juli 2011.
    Men många blir så stora så man missar massa inlägg.
    Tänkte det kunde va kul med en grupp för bara oss som genomgår våran första graviditet med =)

Fler som vill hänga på?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 19:06
    BF
    10/6-11 NillaGreve - Solna
    20/6-11 ernlia03 -Finland
    24/6-11 En Anna
    24/6-11 Charlieandi -Stockholm
    26/6-11 Fru Lindström -Vetlanda
    1/7-11 Ideligen - Skaraborg
    1/7-11 FialOtta83 -Skåne
    5/7- 11 Emselott - Luleå
    5/7-11 Matece - Stockholm
    5/7-11 MrsCL
    6/7-11 Fröken Virra - Örebro
    7/7-11 Lusen1
    7/7-11 Skojsuss
    12/7-11 Helle8202 - Stockholm
    12/7-11 Skruttnorpan - Stockholm
    13/7-11 Linizen82 - Skåne

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-16 15:37
    BF-listan till denna tråden, den över går inte ändra tyvärr. Så lägg gärna till dig här:
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m55642983.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-30 10:46
    Bildtråd, Välkommen att lägga upp bilder på magar, ul, inköp m.m

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m55887562.html
  • Svar på tråden Första barnet juni/juli 2011
  • charlieandi

Efter mitt inskrivningsbesök idag fick jag en läkartid pga av mitt extrema illamående. Trodde faktiskt att jag skulle få strida mer, typ kräkas över skrivbordet och börja grina, men läkaren såg på mig att jag hade det jobbigt och att mitt illamående i kombination med mina arbetsuppgifter förvärrade det hela för mig. Blev därför sjukskriven från och med idag och en månad framåt. Ni anar inte vilken sten som släppte!!!! Hade lust att pussa doktorns fötter typ.

• Isabelle90

Isabelle ifrån Stchlm, BF 15/7 2011

• charlieandi
    Isabelle90 skrev 2010-11-16 14:27:14 följande:
    Isabelle ifrån Stchlm, BF 15/7 2011
    GRATTIS!

Ser även att det är ett helt gäng med andra nya i tråden. Jättekul! Extra kul med er som bor i Stockholm... så att jag har någon att hänga med under mammaledigheten
  • charlieandi
    FruLindström - Jag tog mig friheten att skapa en BF-lista i en ny tråd... www.familjeliv.se/Forum-2-293/m55642983.html Det blev så jobbigt att behöva bläddra tillbaka en massa sidor hela tiden för att hitta listan Du kan väl bara länka in den nya tråden i trådstarten och så kan alla enkelt hitta den och lägga till sig själva?
  • HeddaSophie
    charlieandi skrev 2010-11-16 15:26:35 följande:
    FruLindström - Jag tog mig friheten att skapa en BF-lista i en ny tråd... www.familjeliv.se/Forum-2-293/m55642983.html Det blev så jobbigt att behöva bläddra tillbaka en massa sidor hela tiden för att hitta listan Du kan väl bara länka in den nya tråden i trådstarten och så kan alla enkelt hitta den och lägga till sig själva?
    Jag fattar ingenting... Kan man lägga till sig på annat sätt än att skriva in sitt namn i ett svar?
  • EmochCh

charliandi:
    okej ja det har jag också hört att de skall vara bra på västermalm. ringde dock till mama mia på karlavägen idag och fick tid för inskrivning 29 nov.... längtar! ja skitkul med folk från sthlm så vi kan ut och vandramed våra vagnar sen! =)

jättekul med många nya.. å precis som charlieandi skrev speciellt i sthlm!!
    ska vi fortsätta på denna tråden lr ska vi gå över till den nya?

• FruLindström

Tack CharlieandI, det var ju precis det jag funderade över hur man gjorde =)

Kul att virka, det skulle jag vija lära mig. Håller nu på och stickar en halsduk och tänkte efter det sticka en filt och efter det ev strumpor om jag lyckas ;) 

• charlieandi
    EmochCh skrev 2010-11-16 15:36:22 följande:
    charliandi:
    okej ja det har jag också hört att de skall vara bra på västermalm. ringde dock till mama mia på karlavägen idag och fick tid för inskrivning 29 nov.... längtar! ja skitkul med folk från sthlm så vi kan ut och vandramed våra vagnar sen! =)

jättekul med många nya.. å precis som charlieandi skrev speciellt i sthlm!!
    ska vi fortsätta på denna tråden lr ska vi gå över till den nya?

Mama Mia har jag hört ska vara jättebra så det ska bli kul att höra dina erfarenheter senare
  • Dahrling

Hej där! Jag väntar första barnet den 13 juni (v.11, 10+0), har helt missat den här tråden!

Svar på tråden Första barnet juni/juli 2011