• FruLindström

Första barnet juni/juli 2011

Är med i fler trådar för oss som ska ha barn juni/juli 2011.
    Men många blir så stora så man missar massa inlägg.
    Tänkte det kunde va kul med en grupp för bara oss som genomgår våran första graviditet med =)

Fler som vill hänga på?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 19:06
    BF
    10/6-11 NillaGreve - Solna
    20/6-11 ernlia03 -Finland
    24/6-11 En Anna
    24/6-11 Charlieandi -Stockholm
    26/6-11 Fru Lindström -Vetlanda
    1/7-11 Ideligen - Skaraborg
    1/7-11 FialOtta83 -Skåne
    5/7- 11 Emselott - Luleå
    5/7-11 Matece - Stockholm
    5/7-11 MrsCL
    6/7-11 Fröken Virra - Örebro
    7/7-11 Lusen1
    7/7-11 Skojsuss
    12/7-11 Helle8202 - Stockholm
    12/7-11 Skruttnorpan - Stockholm
    13/7-11 Linizen82 - Skåne

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-16 15:37
    BF-listan till denna tråden, den över går inte ändra tyvärr. Så lägg gärna till dig här:
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m55642983.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-30 10:46
    Bildtråd, Välkommen att lägga upp bilder på magar, ul, inköp m.m

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m55887562.html
  • Svar på tråden Första barnet juni/juli 2011
  • FruLindström

Välkommen!

I em är energin borta. Skulle åkt och tränat med hunden men blir filmkväll med mannen i soffan istället....rädd att jag kommer somna innan filmen ens börjat bara =P 

• charlieandi

Har i flera dagar varit sugen på kokta idealmakaroner. Idag fick jag tummen ur och satte på en kastrull vatten och slängde ner lite makaroner. Jösses vad gott! Åt dem precis som de är utan någonting på och helt ärligt var det nog det godaste jag ätit på flera veckor. Kan ha o göra med att jag mest äter flytande föda och att få tugga på något kändes som värsta lyxen. Haha.

• Tandfe

Nu hittade jag hit också, roligt!

Som det är nu så är det beräknat till 11 juni enl FL-räknaren för mig. Jag bor i Dalarna.

• charlieandi

Hittade så fina och informativa videos om graviditetens olika veckor. Måste bara tipsa er andra!

se.babycenter.com/video/pregnancy/

Det är en kvinna som pratar i filmerna och när hon sa något om 'bebisen' så kände jag bara att men SHIT, det är ju en BEBIS vi väntar på. Vet inte vad jag tänkt innan men poletten föll liksom ner

• HeddaSophie
    charlieandi skrev 2010-11-16 19:18:21 följande:
    Hittade så fina och informativa videos om graviditetens olika veckor. Måste bara tipsa er andra!

se.babycenter.com/video/pregnancy/?intcmp=lna...

Det är en kvinna som pratar i filmerna och när hon sa något om 'bebisen' så kände jag bara att men SHIT, det är ju en BEBIS vi väntar på. Vet inte vad jag tänkt innan men poletten föll liksom ner
    De ska jag kolla in! Tack för tipset
  • NillaGreve

Blev inlagd för uppvätskning, läkaren tyckte att vatten och isbergssallad inte räcker som mat... Enl prover svälter jag men bebisen verkar må bra:)

• charlieandi

NillaGreve - din stackare!!!! jag hoppas att jag ska slippa det nu när jag är sjukskriven och kan flytta fokus från jobb till kropp. Hoppas att du mår bättre nu! Och skönt att lillbönan verkar må prima!

• FruLindström

Nämen fy, stackare. Jag som precis tänkte klaga över att mitt illamående inte vill släppa trots att jag ätit frukost idag....men nu är jag ganska nöjd med livet ändå =S

Mysiga filmer, tittade på de två första igår ihop med mannen....kan fortfarande inte fatta att det händer inom mig.

• FruLindström
    Ni som tar Postafen, hur tar ni det???
    Upptäckte precis att vi hade ju det hemma, en helt obruten förpackning.
    Tror mannen köpte det när vi skulle till Gotland förra nyår ifall det skulle vara dåligt väder under båtturen. 
Svar på tråden Första barnet juni/juli 2011