Anonym (sexet?) skrev 2010-11-11 12:28:39 följande:
hur är sex med en annan kvinna?
jag har man o barn. men grymt nyfiken har jag alltid varit å tjejer, men aldrig vågat göra någonting åt det för jag liksom vet inte hur man har sex med en tjej. hur vet man när sexet är över? är det när båda kommit?
hur funkar sexet? är det som dom visar på p-rullarna? (kan jag inte tänka mig?)
Försöker svara så gott jag kan med dem erfarenheter jag har.
Jag har tidigare i mitt liv även haft sex med män, och det jag såhär på rak arm kommer på är den största skillnaden. Är att jag upplever sex med en kvinna vara mycket mer sensuellt. Även om de två som har sex har det på det sättet som dem vill det kan vara hårt, ömt, sensuellt, snabbis osv. Sedan tycker jag att finner man en kvinna attraktiv i sin värld och chans finns att ni hamnar i sängen. Så go for it. Det är en fantastisk upplevelse. Du vet ju inte förrens du testat =) .
Sexet är över när ja det liksom ebbar ur. Antingen har en kommit eller båda eller ingen. Man behöver inte alltid komma. Som jag upplever det är det väldigt kravlöst, vilket är ännu skönare!
Angående p-rulle sex så undrar jag om du och din man har sex som hetropar har i p-rullar? Troligtvis inte. Men som jag sa tidigare det är lite sensuellare då det är kvinna med i bilden. Det är underförstått en respekt liksom för kroppen. Upplever att kvinnor tar annorllunda i varandra men har nog som sagt mycket med känslorna och attraktion man har för varandra.
Vart långt svar men hoppas det håller någon till godo.
Kul att tråden fått liv igen!!