Anonym (smurf-flatan) skrev 2011-07-11 23:44:50 följande:
Tillfredställd som i orgasm? Det räcker gott och väl, jag har aldrig kommit av penetrerande sex och har alltid känt det mer som ett ont måste, inte att det har gjort ont, men aldrig varit särskilt intressant heller.
Däremot skulle jag gärna ha tips från TS!
Jag har bara haft sex med min flickvän och vi har jättebra sex, mycket närhet, känsor, skönt som attan. Men jag skulle gärna få lite tips på nya ställningar osv. vad man mer kan hitta på i sängen :)
Det är fantastiskt att ha sex med känslor och som ibland att det blir ett allvar i sexet. På riktigt två personligheter som har sex. Men för att vara ombytlig och inte få allt för tråkigt sexliv li längden är det alltid bra att ha ett varierande sexliv. Och passion! Ett gott tips är att ta reda på vad sin partner blir riktigt kåt av. En god idee är att ta det samtalet då man inte är i en sexuelsituation. Brukar ni alltid ha sex i sängen, kanske testa att förför henne då ni sitter i soffan, eller i köket då hon kommit hem efter jobbet. Sexleksaker tror jag kan funka för många också, för mig och min partner har inte det riktigt kommit in i våra passionerade stunder riktigt, då är vi så trånade efter varandras kroppar, att ta fram en sexleksak då finns inte just då i tanken. Däremot har vi haft sex med strapon i början av vårat förhållande. Och jesus vad jag tycker det är hett..
Sedan är ett bra tips att börja tänka på sex, fantisera i dagliga livet. Till exempel var jag på bio med min flickvänn och hon hade kjol på sig, och min hand mitt i biomörkret letade sig runt på hennes lår och på insidan av låret. Kom tyvärr inte längre. Men sedan den bion kan jag inte sluta fantisera om hur jag slickar henne då vi är på bio. Hehe man är ju lite rolig och sprudlande ibland ändå.
Lycka till hörrni.
Ps. Anonym (smurf-flatan) bra skrivet! Orgasm är tillfredsställelse i sitt essä. Folk som har svårt att tänka sig att två flator skulle tillfredsställa varandra, borde se detta paret flator som ett heterosexuellt par, kan de tillfredsställa varandra så kan vi. Ingen skillnad någonsin vad gällande kön. Man är likförbannat ansvarig för sin egna njutning. Tråkigt att i vårt moderna samhälle så är det fortfarande penetrationen ett samlag vilar på......