Anonym (Flatan) skrev 2011-04-30 22:44:17 följande:
Hejsan Trådstartaren här.
Såg att du nämnde en intressant sak i ditt inlägg. Att du i perioder har känt starkt behov av kvinnlig bekreftelse och därför flirtat och testat om kvinnor vill ha dig.
Ett intressant fenomen som nog är rätt vanligt. Att testa och se om man får bekreftelsen tillbaka. Men vore trevligt om du ville utveckla lite mer kring det. Varför tror du att du söker denna bekreftelse från just andra kvinnor? Är det attraktion eller spelet som är grejen?
Mvh Flatan
Jag kan bli fysiskt attraherad av kvinnor. Jag har t.ex. en kollega som jag tycker är otroligt het. Jag vet också precis vilken typ jag gillar - kurviga, mörka kvinnor med attityd. Jag flörtar bara med kvinnor som jag själv är attraherad av så det är inte enbart ett spel men samtidigt vill jag inte gå längre än så. Fast det kanske bara är för att jag inte har testat?
Med män vet jag ju vad jag saknar men det är svårt för mig att föreställa sig hur det skulle vara med en kvinna.
Första gången jag märkte det här behovet av kvinnlig bekräftelse var efter en mycket dålig erfarenhet av en man som misshandlade mig. Under lång tid var jag helt ointresserad av män men jag flörtade gärna med kvinnor. Det kanske kändes säkrare och jag såg dem på ett annat sätt än tidigare, respekterade dem mer.
Jag vet att jag har en viss effekt på kvinnor och jag tror att det är för att jag verkligen ser dem. Jag kan betrakta en kvinna och se allt det som hennes man borde uppskatta men kanske inte gör. Ibland verkar straighta gifta kvinnor t.o.m. bli lite förtjusta i mig. Jag gillar att spela på det, möta deras blick lite för länge, ta kommandot över situationen men jag vill egentligen inte mer än så.
Jag skulle kunna tänka mig att se en kvinna via webcam, be henne visa upp sig och göra saker för mig. Det skulle nog vara häftigt. Men tanken på att hångla med en kvinna lockar mig inte direkt.
Jag vet inte om det var något svar men jag förstår det inte riktigt själv heller.