• Anonym (Flatan)

Fråga flatan

Har ni alltid undrat över hur det är att ha sex med en tjej/kvinna? Hur det är att vara i ett förhållande med en tjej/kvinna? Eller bara funderat över hur är det att vara flata i Sverige idag. Och så vidare.

Jag är flata, tänkte att har ni frågor så go for it!!

Så svarar jag så gott jag kan.

• Svar på tråden Fråga flatan
  • Anonym (In love)
    Anonym (bara sexuell) skrev 2011-09-13 09:47:15 följande:
    Min vän sa en klok sak till mig, vilket var att ens sexualitet inte nödvändigtvis är något statiskt utan att den kan ändras med tiden. Vilket "fack" du tillhör är ju egentligen helt irrelevant. Du har varit mycket sexuell och nu är du lite mindre sexuell. Och vadå "spela lesbisk". Får man enbart ha sex med någon som man också skulle kunna tänka sig att spendera resten av livet med? Vad lite sex vi människor skulle ha då...

Själv brukar jag motvilligt hamna i kategorin "bisexuell". Egentligen är snarare bara sexuell, alt. människoälskare. För när jag säger "bi" så vill alla alltid veta ifall jag t.ex. gillar feminina eller grabbiga tjejer/killar. Riktigt så enkelt är det inte för mig.

Så klok du är!!  Människoälskare är en bra benämning. Jag blir förälskad i en person, inte ett visst kön. Antagligen är jag bisexuell.
    Men å andra sidan tror jag också att det kan variera över tid. Just nu tittar jag BARA på tjejer. 
  • Anonym (Emm)
    Anonym (Depends) skrev 2011-09-13 01:24:04 följande:
    Det där tycker jag verkar trevligt. (Jag vägrar oralsex) Och klart man kan komma av det. Man kommer av olika saker liksom.
    Oj? Du är flata och vägrar oralsex? Varför?
  • Anonym (Depends)
    Anonym (Emm) skrev 2011-09-13 20:36:30 följande:
    Hm. Inget för mig. Finns väl många heterosar som vägrar det med? Och det är ju långt ifrån nödvändigt,
  • Anonym (NyfikenAnna)
    Anonym (Emm) skrev 2011-09-13 20:36:30 följande:
    Tänkte samma sak. Hur... har man sex med en kvinna om man inte har oralsex? Och varför vill man inte ha oralsex? Lukt? Vätskor? Blir nyfiken! Tell me...
  • Anonym (Depends)
    Anonym (NyfikenAnna) skrev 2011-09-13 20:41:34 följande:
    Tänkte samma sak. Hur... har man sex med en kvinna om man inte har oralsex? Och varför vill man inte ha oralsex? Lukt? Vätskor? Blir nyfiken! Tell me...
    Man kan väl använda fingrar och tribba och whatever.
    Det lockar mig inte. Ska jag ha sex vill jag vara i ansiktshöjd med henne. Jag skulle bara bli irriterad om nån försökte göra så mot mig och jag har ingen lust att göra så mot nån annan. Känns onaturligt. Inte så att jag tycker att det är fel att andra gör det. Men jag vill INTE. =)

Som om nån skulle försöka få mig att gå i högklackade skor. Jag skulle bli irriterad och undra vad det är för fel på de skor jag redan har. Högklackat är obekvämt och inte min stil.
  • Anonym (Emm)
    Anonym (Depends) skrev 2011-09-13 20:47:04 följande:
    Man kan väl använda fingrar och tribba och whatever.
    Det lockar mig inte. Ska jag ha sex vill jag vara i ansiktshöjd med henne. Jag skulle bara bli irriterad om nån försökte göra så mot mig och jag har ingen lust att göra så mot nån annan. Känns onaturligt. Inte så att jag tycker att det är fel att andra gör det. Men jag vill INTE. =)

Som om nån skulle försöka få mig att gå i högklackade skor. Jag skulle bli irriterad och undra vad det är för fel på de skor jag redan har. Högklackat är obekvämt och inte min stil.
    Du måste stött på en del tjejer som blivit besvikna?
  • Anonym (Depends)
    Anonym (Emm) skrev 2011-09-13 20:51:44 följande:
    Du måste stött på en del tjejer som blivit besvikna?
    Na. Jag har inte random sex. Och kan folk inte acceptera vart jag står i den frågan så får det va =)
  • Anonym (?)

Men det som är så underbart! Att smaka, lukta och att få vara så nära en kvinna! Helt underbart, nästan så att det går för mig utam att jag själv blir stimulerad !

• Anonym (Depends)
    Anonym (?) skrev 2011-09-13 22:57:00 följande:
    Men det som är så underbart! Att smaka, lukta och att få vara så nära en kvinna! Helt underbart, nästan så att det går för mig utam att jag själv blir stimulerad !
    Bra att du funkar så då =)
  • Anonym (också flata)

Men är det verkligen så konstigt att det finns folk som inte gillar oralsex? Jag har inget emot det, varken att ge eller att få, men det är inte så att vi har oralsex varje gång vi har sex. Det är ju skönt och så, men jag saknar helkroppskontakten och ögonkontakten.

Svar på tråden Fråga flatan