Anonym skrev 2011-04-22 23:21:07 följande:
Jag har en känsla av att hon är lite tänd på dig. Lite hångel kan du gott unna dig, det tycker jag faktiskt. Känn på känslan - hur skulle det vara att få vara nära en annan kvinna på det viset? Längtar du efter henne? Om du gör det så tycker jag absolut att du ska nappa nästa gång hon ger dig en invit. Våga testa!
Jag får också den känslan men samtidigt blir jag rädd, särskilt eftersom jag läser bla här i tråden om hur vissa kvinnor "leker" med andra för att själva få bekräftelse etc. Jag känner mig kär i den här tjejen och orkar inte lägga energi om hon leker. Samtidigt. Hur ska jag veta? Och jag själv är ju inte heller beredd att satsa på henne, om nu hon skulle vilja något annat.
Jag känner att jag längtar efter henne, ja. Jag vill vara nära henne, vill vara med henne, där hon är. Jag måste nappa nästa gång! Laddar för det. Eller laddar för att själv lägga in stöten

Jag vet att det är fel mot min man men jag måste. Jag tror att jag kan få svaret bara vi är själva och hånglar lite eller känner av läget utan hela arbetsplatsen som tittar...
TACK för råd och stöttning! Det betyder mycket!